2022. augusztus 22., hétfő

Könyvtári Szerzemények | Library Haul

 
! PLEASE SCROLL DOWN FOR ENGLISH ! 

Sziasztok! :)
A mai nap folyamán ellátogattam a helyi könyvtárba, és arra gondoltam, hogy egy blogbejegyzés keretein belül megmutatom nektek, hogy milyen könyveket hoztam haza magammal. Saját magam miatt elég régen voltam már könyvtárban, igazából nem is tudom, miért is éreztem én ilyen nagy késztetést arra, hogy könyvtárba menjek, a múlt hét vége felé viszont hatalmába kerített ez az érzés, szóval ma délelőtt el is mentem könyvtárazni.
 
A debreceni Méliusz könyvtárba látogattam el, ami egyszerűen gyönyörűséges volt, imádtam az itt el töltött idő minden egyes másodpercét, órákon át el tudtam volna itt lenni. Számtalan kedvencet fedeztem fel a gyűjteményükben, valamint még annál is több olyat, amit nagyon, de nagyon el szeretnék olvasni.
 
 
Hat könyvvel távoztam a könyvtár épületéből. A választásom Jennifer L. Armentrout Luxen sorozatára, valamint Maria Teresa Angelini és Móritz György Gyakorlati olasz nyelvtan című kötetére esett.
Már egy ideje gondolkoztam azon, hogy jó lenne újraolvasni a Luxen sorozatot, ezért amikor megláttam, hogy a könyvtárban elérhető a sorozat öt kötete, úgy gondoltam, ez egy jel, és jöttek is velem.
A Gyakorlati olasz nyelvtan című könyvet pedig azért kölcsönöztem ki, mert végre rávettem magam, hogy elkezdjek olaszt tanulni, és szerintem a nyelvtani szabályok elsajátításában nagy segítségemre lesz ez a kötet.
 

 
Köszönöm szépen, hogy ma is velem tartottatok.
Legyen csodás napotok!
 
xoxo, Fruzsi

 
Hey everyone! :)
Today, I have visited my local library, and I though it would be fun to show you which books I decided to take home with me. It’s been quite a while since I went to the library for my own entertainment, and I can not tell you exactly why I felt the need to go to the library, I just did.

I visited a library named Méliusz in Debrecen, it is such a gorgeous one, I absolutely adored spending time there, honestly I could have spend a lot more hours there just wandering through these shelves filled with beautiful books. I saw some of my favourites, and I also discovered lots of novels I would love to read.
 

This time, I borrowed six books. I decided to take home with me the Lux series by Jennifer L. Armentrout, and an Italian grammar book by Maria Teresa Angelini & György Móritz.
I have been thinking about rereading Katy and Daemons story, and when I found out that five Lux books are available and ready to be borrowed, I considered it to be a sign, and I took all five of them with me.
I borrowed the Italian grammar book because finally I decided to start learning Italian, and I thought this little book would make it easier for me to understand the grammer rules of this beautiful language.
 

 
Thank you so so much for joining me today!
Have a wonderful day!

xoxo, Fruzsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése