2019. március 2., szombat

Februári Beszerzések + Olvasmányok + Bookstagram / February Book Haul + Wrap Up + Bookstagram

 

PLEASE SCROLL DOWN FOR ENGLISH

Február egy nagyszerű hónap volt, rengeteg új szépség került a polcaimra, és szerintem lassan már szükségem lesz egy újra is. Főleg mert márciusban és áprilisban is nagyon-nagyon sok olyan könyv fog megjelenni, amire elképesztően kíváncsi vagyok. ♥
Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttem azokat a könyveket, amelyeket Februárban olvastam/kaptam/vettem és még a bookstagram oldalamról is írtam egy picit. 
Ui.: Kattintsatok az adott kötet címére, és a link átirányít titeket a könyv Goodreads adatlapjára, ahol el tudjátok olvasni a fülszövegét, különböző értékeléseket, idézeteket stb.
És most lássuk is, hogy mi történt februárban. 

Februári szerzeményeim:
A.Zavarelli: Confess
A.Zavarelli: Crow
Kennedy Fox: Taming Him
Kennedy Fox: Needing Him
Kennedy Fox: Chasing Him
Elle Kennedy: The Chase
R. Scarlett: Body of The Crime
R. Scarlett: A Vow of Thorns
Amo Jones: The Silver Swan
Amo Jones: The Broken Puppet
Amo Jones: Tacet a Mortuis
Számomra a február könyvbeszerzés terén leginkább arról szólt, hogy a régi kedvenceimnek a nyomtatott változatát vásároltam be. Január végén olvastam Kennedy Fox Falling for the Cowboy című regényét (értékelés itt), és ebben szerepet kaptak a Bishop Brothers sorozat szereplői is. És miután befejeztem elhatároztam, hogy nekem kellenek a Bishop testvérek nem csak ebookban, hanem rendes papír alapú könyvben is, szóval a hiányzó három beszerzésével VÉGRE teljes lett a sorozatom. Már alig várom, hogy még több KF könyvet adhassak a gyűjteményemhez. ♥ És annyira gyönyörűségesek. Az Instagram oldalamon már több képet is megosztottam ezekkel, előre is bocsi, de még sok fog érkezni. :D
Amo Jones Malum című regény március 12-én fog megjelenni (visszaszámlálás elindult) és emiatt úgy döntöttem, hogy nekem szükségem van egy újraolvasásra, és így megvettem az egész sorozatot. :D És annyira gyönyörűségesek. Egyszerűen imádom ezeket a könyveket. A történet pedig... Már el is kezdtem az újraolvasást, és egyszerűen nem tudok betelni ezekkel a karakterekkel. ♥ Ezekről a könyvekről már írtam is egy értékelést, ha szeretnétek elolvasni, akkor katt ide.
R. Scarlett paranormális-romantikus sorozatát, a Blackest Gold-ot egyszerűen nem lehet nem imádni. Szerintem ez a legeslegjobb, szóval már ezeket a könyveket is látni akartam a polcomon. Amíg pedig várunk az American Gods következő kötetére, addig szerintem egy újraolvasást is beiktatok valamikor. Túlságosan hiányoznak ezek a karakterek. ♥
Willow Winters fotós nyereményjátékán megnyertem egy könyves dobozt (amiről már amúgy akartam feltölteni egy unboxing bejegyzést, de még mindig nem jutottam el odáig) és a dobozban A. Zavarelli Confess és Crow című regényei rejlettek dedikálva. ♥ 
Elle Kennedy Off-Campus sorozata hatalmas kedvencem lett, szívesen veszem elő újraolvasásra mindegyik kötetét, és most végre a spin-off első részét is be tudtam szerezni. Summer-t és Fitzy-t már az előző kötetekben is nagyon imádtam, és most minden csak fokozódott. ♥ Nagyon-nagyon szerettem a történetüket, és már nagyon kíváncsi vagyok Brenna és Jake történetét. ♥
És végül az utolsó szerzeményem Sara Ney How to Date a Douchebag sorozatának második kötete, a The Failing Hours. Még tavaly olvastam a The Studying Hours-t, és annyira nagyon szerettem azt a története, ha szeretitek az egyetem játszódó sztorikat, akkor mindenképpen adjatok ennek is egy esélyt. Igazán különleges volt. ♥ Már alig várom, hogy elkezdhessem Zeke történetét. ♥

 

Februári recenziós példányaim:
Julie Johnson: Dirty Halo
Kendall Ryan: Boyfriend for Hire
Februárban ezeket a recenziós példányokat volt szerencsém elolvasni, és már mindegyikről el is tudjátok olvasni az értékelésemet a blogon (a következő pontban ott lesznek a linkek is). Mind a három kötet romantikus, viszont más és más elemekkel megfűszerezve.
Ha egy olyan könyvet szeretnétek olvasni, amely nagyon sokszor (de tényleg nagyon-nagyon-nagyon sokszor) megnevettet titeket, akkor a Text Me Baby One More Time tökéletes választás a számotokra. Ez a könyv a Text sorozat negyedik kötete, egyedülálló kötetként is olvasható, viszont én nagyon őszintén tudom ajánlani, hogy sorrendben olvassátok ezeket a regényeket. Bízzatok bennem, nem fogjátok megbánni.
Ha valami olyasmit szeretnétek olvasni, amelyben egy királyi család áll a középpontban, akkor A Dirty Halo-t tudom nektek ajánlani. Ez a trilógia első kötete, mondhatjuk, hogy egy kisebb függővéggel ér véget a történt, de ne aggódjatok, a következő regény hamarosan megjelenik, szóval nem kell sokat várni a folytatásra. 
Ha pedig valami nagyon édes és imádnivalóra vágytok, akkor Kendall Ryan legújabb regényét, a Boyfriend for Hire-t érdemes elolvasnotok.

Februári olvasmányaim:
Julie Johnson: Dirty Halo (értékelés itt)
Teagan Hunter: Text Me Baby One More Time (értékelés itt)
Leiner Laura: Maradj velem
Kendall Ryan: Boyfriend for Hire (értékelés itt)
Erin Watt: Tarnished Crown
Elle Kennedy: The Chase
Februárban megkezdtem a negyedik félévemet az egyetemen, szóval nem is volt mostanában annyi időm olvasni, és ez meg is látszik. Viszont amikre sikerült sort kerítenem, azokat nagyon szerettem, már háromról olvashattok is értékelést, a többiről pedig bízom benne, hogy minél hamarabb tudok majd nektek élménybeszámolót írni.

Bookstagram
A bookstagram hatalmas szerepet játszik az életemben, szóval úgy döntöttem, hogy egy kisebb összefoglalót erről is írok. Az elmúlt néhány hónap során kifejezetten elégedett voltam a fotóimmal, végre sikerült azt megalkotnom, amit el is képzeltem. Február elején egy kisebb témaváltáson esett át az oldalam, és nekem ez a legnagyobb kedvencem, ez szerintem annyira én vagyok. ♥
Elmondhatatlanul hálás vagyok a támogatásotokért, köszönök minden egyes kedves üzenetet, kommentet és kedvelést, nagyon sokat jelentenek ezek nekem. Az pedig abszolút felteszi az i-re a pontot, hogy mostanában rengeteg olyan üzenetet kapok, amiben azt írjátok, hogy miattam olvastatok el egy-egy sorozatot/könyvet, és hogy tetszett is nektek vagy éppen az értékelésem miatt akartok valamit elolvasni. ♥ Annyira imádom ezt a közösséget. ♥
Néhány héttel ezelőtt pedig az a megtisztelés ért, hogy a Big Book Lover Box egyik rep-je lettem, és mostantól a blogomon és az Instagram oldalamon is láthattok majd képeket a dobozaikról. ♥ Ha szeretnétek bővebben is a Big Book Lover Box-ról olvasni, akkor katt ide, egy bejegyzésben összegyűjtöttem minden fontos információt erről a cégről. Valamint lett egy kuponkódom is, amivel 10%-kal olcsóbban vásárolhattok. A kódot mindig megtalálhatjátok a blog oldalsávjában is, de most ide is beírom. A kódom: Fruzsi. Ezt akkor is használhatjátok, ha dobozt szeretnétek venni, vagy ha más külön is beszerezhető könyves ihletésű terméket. ♥


Röviden és tömören, könyves-olvasós témában számomra ennyi volt a február. ♥ Kíváncsian várom, hogy milyen lesz a március.

 

February was an amazing month, I have added so many new beauties to my shelves I think I need a new shelf. Especiall because in March and April, too many new gorgeous book will be released.
In this post, I collected every book I purchased/got/read in February and I also wrote a little bit about my bookstagram page.
PS.: Click on the title of the book and it will take you to the novel's Goodreads page, so you can check out the blurb, reviews, quotes etc. ♥
Now, let's see what happened in that month:
 
February book haul:
Confess by A. Zavarelli
Crow by A. Zavarelli
Taming Him by Kennedy Fox
Needing Him by Kennedy Fox
Chasing Him by Kennedy Fox
The Chase by Elle Kennedy
Body of The Crime by R. Scarlett
A Vow of Thorns by R. Scarlett
The Silver Swan by Amo Jones
The Broken Puppet by Amo Jones
Tacet a Mortuis by Amo Jones
For me, if we are talking about buying books, February was all about buying books that I have already read and absolutely loved. To start with, at the end of January, I have read Falling for the Cowboy by Kennedy Fox (review here), and my biggest favourite bookish characters, the Bishop Brothers, have some role in it, so this fact made me want to buy these paperbacks and not just have these in ebook format. And by purchasing the first three books, my collection is FINALLY complete. Can't wait to add more and more KF books to my collection. ♥ Btw, these books are so gorgeous. If you follow me on Instagram, you probably saw my pictures with these books, I have uploaded several with the Bishop Brothers, and sorry guys, more coming soon. :D 
Malum by Amo Jones is releasing on March 12th (the countdown has begun!!!), and because of that I thought that I need a reread and because of that I bought the whole series. :D And they are so beautiful. I simply love these books. And the story... I already started rereading it and I just can't get enough of these characters. I have already posted a review about these books, click here if you want to read it.
I think it is almost impossible to not to adore R. Scarlett's paranormal romance series, which is Blackest Gold. I really do think that it is the best, so I had to have these paperbacks on my shelves. And while we're waiting for the next book in American Gods series, I think I will reread this one too, I miss those characters so much. ♥
There was a photography giveaway on Willow Winters' Instagram page, and I was one of the winners, and I got a mystery box (and I wanted to post an unboxing post about it but I just didn't have time to do so) and in the box, there was a signed paperback copy of Confess and Crow by A. Zavarelli. ♥
One of my biggest book series is Off-Campus by Elle Kennedy, I love rereading these books, and now I finally got the first book in the spin-off!! I loved Summer and Fitzy in the previous books so much, and now, The Chase took this love to a whole new level. ♥ I adored their story, I can't wait to read The Risk, I'm so excited for Brenna and Jake. ♥
And last, but not least, I received the second book in Sara Ney's How to Date a Douchebag series, which is The Failing Hours. ♥ I have read The Studying Hours last year, and I loved that story so so so much, if you want to read a really good and unique college romance, I can very highly recommend this one. ♥ Can't wait to start Zeke's story. ♥

 

February ARCs:
Text Me Baby One More Time by Teagan Hunter
Dirty Halo by Julie Johnson
Boyfriend for Hire by Kendall Ryan
I was lucky enough to read these ARCs in February, and you can already read my reviews about these books on my blog (you can find the direct links to the posts in the next section of this post). These books are romance novels, but these are so different in many-many ways. 
If you want to read a book that will make you laugh a lot (like a really-really-really lot), then read Text Me Baby One More Time. It is the fourth book in the Text series, but it can be read as a standalone. However, I can honestly recommend reading these books in order. Trust me, you won't regret it.
If you are looking for a royal romance, Dirty Halo will be perfect for you. It kinda ends with a cliffhanger, but don't worry, the next one in the trilogy is releasing soon.
And if you want a sugary sweet romance, then check out Boyfriend for Hire by Kendall Ryan.

Read in February:
Dirty Halo by Julie Johnson (review)
Text Me Baby One More Time by Teagan Hunter (review)
Maradj velem (can be translated as Stay with Me) by Laura Leiner
Boyfriend for Hire by Kendall Ryan (review)
Tarnished Crown by Erin Watt
The Chase by Elle Kennedy
In February, my fourth semester at university has started, and because of that, I didn't really have too much time to read, as you can see. But I really loved the ones I managed to read, you can already read reviews about three of these, and I hope that I can upload reviews about the rest too soon. 

Bookstagram
Bookstagram plays a huge role in my life, so I thought that I would love to talk a little bit about it in this post. In the past few months, I was quite satisfied with my pictures and my whole feed, finally I could managed to take the photos I have imagined to take. At the beginning of February, I changed my whole theme a little bit, and I think that it is the best so far, and it is so me. ♥
I can not even tell you how much your support means to me, I am so thankful for each and every one of you for your likes, comments and sweet messages. And that you send me messages and you write me that you started to read or want to read a book/series because of me... It always makes my whole day. ♥ I love this community so much. ♥
A few weeks ago, I was chosen to be a rep for Big Book Lover Box. It is such a huge honor for me. ♥ And that means that you will see pictures on my Instagram feed and posts on my blog about their boxes. If you want to know more about Big Book Lover Box, I wrote about them, click here if you want to read it, I collected the most importan information about it in that post. Also, I have a discount code for you, and you can always find it in the sidebar of the blog, but I will just share it with you here too. So, use my code Fruzsi for 10% off. You can use it if you want to buy a box, or if you want to purchase some bookish products. ♥

 

So, that's all for February from me in the reading-bookish theme. ♥ So excited for March.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése