2023. augusztus 14., hétfő

Várólistás nyári könyvek | Summer themed books on my tbr

 
Sziasztok! :)
Még június végén elkezdtem összeállítani ezt a bejegyzést, akkor még azt a címet adtam neki, hogy Könyvek, amiket idén nyáron el szeretnék olvasni. Aztán egy hosszabb olvasói válságba estem, olvasni és posztolni sem volt kedvem, így félbemaradt ennek a bejegyzésnek az írása is. Szerencsére az utóbbi pár napban egyre jobban kezdtem vágyni az olvasásra, sikeresen be is fejeztem néhány könyvet, és emellett a blogolásra is kezdtem vágyni. Veszni semmiképpen nem akartam hagyni ezt a listát, hiszen attól, hogy nyáron nem kerítettem sort rájuk, még nagyon is el szeretném olvasni ezeket a könyveket.
Szóval mutatom is nektek, hogy melyek azok a nyári hónapok során játszódó történetek, amelyeket egyszer mindenképpen el szeretnék olvasni.
Jó böngészést mindenkinek!

 
Hey everyone! :)
I wrote this post near the end of June, and back then it was titled Books I want to read this summer. But then I started to experience the symptoms of a reading slump, and I fell into one. And I just could not get out of it for a long time. Because of that, I did not have any motivation to work on my social media posts either. Fortuntely, in the past few days, I felt like I really wanted to read, and I actually managed to finish quite a few books. Moreover, I also felt the need to blog. I did not want to move this post to trash just because summer is almost over, because even though we are getting closer and closer to autumn, I would really love to read these books.
So, here are some of the summer themed books on my tbr that I am super excited for.
Happy reading!
 



 
 
Köszönöm szépen, hogy ma is velem tartottatok! Remélem, hogy legalább egy (vagy akár több) könyvnek sikerült felkeltenie az érdeklődéseteket.
Legyen csodás napotok!
 
Thank you so much for joining me today! I hope that at least one (or hopefully even more) book caught your attention.
Have a wonderful day!
 
xoxo, Fruzsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése