2018. július 23., hétfő

Interjú Jessica Ruben-nel / Interview with Jessica Ruben

 
PLEASE SCROLL DOWN FOR ENGLISH

Ha követtek Instagramon, akkor már tudhatjátok, hogy a mai napra egy igazán különleges bejegyzéssel készültem. Mint az már a címből is kiderült, az egyik legnagyobb kedvenc írónőm, Jessica Ruben, beleegyezett abba, hogy készítsek vele egy interjút. Egyszerűen imádom Jessica könyvsorozatát, számomra a Rising és a Reckoning 2018 eddigi legjobb olvasmányai, alig várom már, hogy a Redemption-t is olvashassam, és végre kiderüljön, mi is történt a kedvenc karaktereimmel. Mert bizony, a Reckoning végén egy hatalmas függővég van. A folytatásra már nem kell sokat várni, a harmadik kötet várhatóan szeptember 4-én fog megjelenni. ♥ Ha szeretnétek, az első két regényről IDE kattintva elolvashatjátok a spoilermentes véleményemet, de most térjünk is rá a lényegre, íme a Jessica Ruben-nel készült interjúm:

Én: Szia Jessica! Szeretném még egyszer teljes szívemből megköszönni, hogy megválaszolod néhány kérdésemet. Először is, mesélnél egy keveset magadról az olvasóknak?
Jessica: New York City-ben élek a három gyermekemmel és a férjemmel. Ügyvéd vagyok. Az igazi szenvedélyeim az olvasás, az írás és a család.
Én: Jellemezd a könyveidet öt szóval.    
Jessica: Romantikus. Fordulatos. Intelligens. Meglepő. Szívdobogtató.
Én: Melyik a kedvenced: a Rising vagy a Reckoning borítója?
Jessica: Nehéz kérdés, de azt kell mondjam, hogy a Rising borítója a kedvencem.
Én: Ki a kedvenc karaktered a sorozatodból?
Jessica: Vincent.
Én: A Reckoning cselekményét már két szereplő nézőpontján keresztül követhetjük végig. Nehéz volt Vincent szemszögéből írni?
Jessica: Annyira jól ismerem már, hogy számomra az ő hangja szinte már természetesen jött.
Én: Szeretnéd, hogy a könyveidet megfilmesítsék? Ha igen, kiknek adnád a főszerepeket?
Jessica: Imádnám, ha film készülne a regényeimből, viszont még a szereposztáson eddig egyáltalán nem gondolkodtam. Vincent-nek nagyon gyönyörűnek kellene lennie – ennyit biztosan tudok.
Én: Mit szeretsz a legjobban az olvasásban?
Jessica: Szerelembe esni.
Én: Kik a kedvenc íróid?
Jessica: Paullina Simons, Penny Reid és Amy Harmon.
Én: Felsorolnád néhány kedvenc olvasmányodat?
Jessica: A bronzlovas, Fekete Tőr Testvériség sorozat és A nagy Gatsby.
Én: Melyik regény volt eddig számodra 2018 legjobbja?
Saffron A. Kent: The Unrequited.
Én: Sírtál már valaha olvasás közben?
Jessica: Igen. Nem szoktam sokszor sírni, de a könyvek mindig képesek nagyon megsiratni.
Én: Kerültél már olvasói és/vagy írói válságba?
Jessica: Olvasói válságom még sosem volt, viszont az egy könyv utáni másnaposságot már megtapasztaltam. Az írói válság nálam is elő szokott fordulni, ilyenkor leginkább megpróbálok csak pihenni és szabadjára engedni a gondolataimat.
Én: Hogyan ünnepled meg egy könyved megjelenését?
Jessica: Borral. Sok-sok borral.
Én: Mire van szükséged az íráshoz? Teljes csendre vagy esetleg zenére? Reggelre vagy estére? Vagy esetleg valami másra?
Jessica: Fantáziáláshoz zenére, íráshoz viszont csendre van szükségem.
Én: Van tanácsod kezdő, feltörekvő írók számára?
Jessica: Olvassatok amennyit csak tudtok – minden műfajból.
Én: Mit remélsz, mi marad meg a leginkább az olvasókban Vincent és Eve történetéből?
Jessica: A sors nincs kőbe vésve.

AZ ÍRÓNŐ ELÉRHETŐSÉGEI

A RISING INNEN VÁSÁROLHATÓ MEG:
Nyomtatott könyv: https://amzn.to/2L3JMSJ

A RECKONING INNEN VÁSÁROLHATÓ MEG:
Nyomtatott könyv: https://amzn.to/2LEsU4X

 

If you follow me on Instagram, I'm sure you know that I've planned something special for today. As the title of this post suggests, my favourite author - Jessica Ruben - agreed to answer some of my questions. I absolutely love her series - Vincent and Eve - , Rising and Reckoning are the best books I've read so far in 2018, I can't wait to read Redemption and find out what happens with my favourite characters. Yes, there is a huge cliffhanger at the end of Redemption (I've cried so hard). Fortunately, we don't have to wait too much, Redemption is releasing on September 4th. ♥ If you want, you can read my review of Rising and Reckoning HERE, but now, here is my interview with Jessica Ruben:

Me: Hello Jessica! I would like to thank you wholeheartedly for agreeing to answer my questions. Firstly, can you tell the readers a little bit about yourself?
Jessica: I live in New York City with my three children and my husband. I work as a lawyer. My real passions are reading, writing and family.
Me: Describe your book in 5 words.
Jessica: Romance. Twisty. Intelligent. Surprising. Heart pounding.
Me: Which is your favourite: the cover of Rising or Reckoning?
Jessica: Hard question, but I have to say Rising.
Me: Who is your favourite character from your series?
Jessica: Vincent.
Me: In Reckoning, we can read the story from dual POV. Was it difficult to write from Vincent’s POV?
Jessica: I knew him so well that I think his voice came almost naturally to me.
Me: Would you like to see your books made into movies? If yes, do you have a dream cast for your characters?
Jessica: I would love to see my books as movies, but I have never considered a cast. Vincent would have to be gorgeous – that much I know!
Me: What do you like the most in reading?
Jessica: Falling in love.
Me: Who are your favourite authors?
Jessica: Paullina Simons. Penny Reid. Amy Harmon.
Me: What are some of your favourite books?
Jessica: The Bronze Horseman. The Black Dagger Brotherhood series. The Great Gatsby.
Me: What is the best book you have read so far in 2018?
Jessica: The Unrequited, Saffron A. Kent.
Me: Have you ever cried while reading a novel?
Jessica: Yes. I don’t cry often in real life, but for books I’m waterworks.
Me: Have you ever gotten a reader’s and/or writer’s block?
Jessica: I never have a reader’s block, but I have had book hangovers. Writer’s block occurs, but I try to just relax and let my mind go.
Me: How do you celebrate a release day?
Jessica: Wine. Lots and lots of wine.
Me: What do you need to write? Complete and utter silence or music? Morning or night? Something else?
Jessica: I like music to dream but silence to write.
Me: Do you have any advice for aspiring writers?
Jessica: Read as much as possible – all genre.
Me: What do you hope readers will take away from Vincent and Eve?
Jessica: Destiny is not written in stone.

AUTHOR LINKS

PURCHASE RISING

PURCHASE RECKONING

 **Teasers made by me. I don't own the rights to the images on these teasers. Credits to the owners.**

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése