2019. november 17., vasárnap

Könyves meglepetésdoboz interjú – Mystic Box | Bookish subscription box interview – Mystic Box

 
! PLEASE SCROLL DOWN FOR ENGLISH !

Sziasztok! ♥
Ismét egy olyan interjúval érkeztem, amelyben egy könyves meglepetésdoboz alapítóját kérdezgettem a dobozáról. Ezúttal a Mystic Box-ról lesz szó. Annyira nagy megtisztelés nekem, hogy Kate beleegyezett ebbe az interjúba. ♥
Még nem tudjátok, hogy mi is az a Mystic Box? A Mystic Box egy könyves meglepetésdobozzal foglalkozó cég. Ezek a dobozok a dark romance köré épülnek fel, és mindig maffia, erotika, tabu és ehhez hasonló témájú regényeket tartalmaznak számos egyéb könyves ihletésű termékkel együtt. Az előfizetések minden hónapban, háromhavonta, félévente és évente megújulnak, attól függően, hogy ki melyiket választotta.
Most pedig nem is húzom tovább a szót, jó olvasgatást kívánok mindenkinek! ♥

Én: Szia Kate! Szeretném őszintén, teljes szívemből megköszönni neked, hogy megválaszolod néhány kérdésem. Először is, tudnál egy kicsit mesélni magadról és a dobozaidról az olvasóknak?
Kate: Már kilenc éves korom óta lelkes olvasó vagyok, ekkor vette meg nekem a nagymamám az első Sweet Valley Twins könyvemet. Kétgyermekes anyuka vagyok, férjnél vagyok és a teljes munkaidős állásom mellett van egy könyves meglepetésdobozokkal foglalkozó cégem. A kávé a mindenem. 

Én: Miért döntöttél úgy, hogy megalapítod a saját könyves meglepetésdobozokkal foglalkozó cégedet?
Kate: Aznap hajnali két óra volt, és még mindig olvastam. Arra a döntésre jutottam, hogy én is elő szeretnék fizetni egy könyves meglepetésdobozra. Nem találtam olyat, amelyben az én kedvenc íróim is helyet kaptak volna, szóval arra gondoltam, hogy miért is ne csinálhatnám meg én magam ezt a dobozt. Rengeteg írót felkerestem, és reggelre már meg is volt a doboz neve, logója és már egy kezdetleges tervem is volt.

Én: Miért pont dark romance? Miért döntöttél úgy, hogy az ilyen regények lesznek a középpontban?
Kate: A dark romance könyvek megijeszetnek sokakat, de én szeretem. Ezek a történetek feszültséggel teliek és mindig tűkön ülve várom, hogy mi fog legközelebb történni. Imádom az antihősöket, az ő hibáik csak még emberibbé teszik őket, és sokkal jobban lehet velük azonosulni. A már meglévő könyves dobozok inkább a kortárs romantikus regényeket részesítik előnyben, és nem volt semmi választásuk a dark romance kategória rajongóinak.

Én: Kik a kedvenc dark romance íróid?
Kate: Számos kedvencem már volt egy-egy Mystic Box középpontjában, mint például K. Webster, Ker Dukey, Natasha Knight, Pam Godwin, Addison Cain, Cora Reilly és még sokan mások. Biztos, hogy kifejeltek valakit. Sajnálom.

Én: A Mystic Box idén szeptemberben ünnepelte az első évfordulóját. Már több mint egy éve foglalkozol ezzel a dobozzal, milyen érzéseid vannak most ezzel kapcsolatban?
Kate: Felemelő érzés! Az első év mindig a legnehezebb. A legtöbb cég becsődöl az első év során. Nagyon hálás vagyok azért, ahogyan ez a közösség fogadta ezt a dobozt. Még mindig fejlődünk, és próbáljuk a legjobbat kihozni mindenből.

Én: Mi volt a legjobb dolog, ami ez alatt az egy év alatt történt a cégeddel?
Kate: Szerintem az, hogy kapcsolatokat tudtam kiépíteni és rengeteg barátra tettem szert.

Én: A szeptemberi dobozban (ebben Aleatha Romig volt a főszerepben) volt egy vászontáska, amelyet azok az írók dedikáltak, akik az elmúlt tizenkét hónap során a dobozaitoknak a középpontjában voltak. Honnan jött ez az ötlet?
Kate: Valami olyat szerettünk volna, ami egyedi és amit még előttünk nem csinált senki. Nem tudom, hogy pontosan honnan jött ez az ötlet, de amint megvolt, elhatároztuk magunkat, hogy márpedig ez benne lesz a dobozban. Nehéz volt, hogy egyik írótól a másikhoz kellett postázni, szóval valószínűleg nem lesz egyhamar még egyszer ilyen.

Én: Nem is olyan rég, a doboz külseje megváltozott, barna lett, amin a logótok látható. Mi áll a változás hátterében?
Kate: Valójában ez nem volt betervezve. Dobozgyártót váltottunk, tőlük viszont nem érkeztek meg időben az októberi dobozok. Gyors megoldásra volt szükségünk, hogy csomagolni tudjunk és időben útjukra indítani a dobozokat. Ez a megoldás pedig a nártonpapírból készült doboz volt a logóval. A következő hónap során viszont ismét visszatér a fekete Mystic Box.

Én: Hogyan döntöd el, hogy melyik író lesz az adott hónapban a középpontban?
Kate: Van egy csapatom, akikkel tudok ötletelni. A dobozok hónapokra, sőt van mikor egy évre előre meg vannak tervezve. Nagyon sok időt vesz igénybe a könyves tárgyak kivitelezése és a könyvek kiválasztása. Nekem még nehezebb, hiszen családom és munkám is van mellette, ezek pedig az időm nagyrészét legfoglalják. Előfordul, hogy ajánlanak nekem írókat, vagy éppen az írók keresnek meg, viszont néha ezekre nemet kell mondjak, de nem azért, mert nem érdekelnek az ajánlatok, hanem azért, mert a legtöbb esetben már hónapokra előre tudjuk, hogy mely írók lesznek a dobozok középpontjában.
De alapvetően nekem az a legfontosabb, hogy a rajongója legyek az író munkásságának, és az, hogy hinnem kell abban, hogy az olvasók szeretnénk az ő könyveiket egy dobozban látni. Én úgy gondolok a Mystic Box-ra, mint egy ajándékra, amivel az emberek szeretnék saját magukat meglepni. Fel kell tennem magamnak a kérdést: vajon én ezt megvenném egy barátomnak? Örülnének neki? Ha bizonytalan vagyok a válaszban, akkor nemet kell, hogy mondjak.

Én: Hogyan döntöd el, hogy melyik író lesz a limitált kiadásuk dobozok középpontjában?
Kate: A limitált kiadású dobozok írói mind nemzetközi írók (tehát akik nem Amerikai Egyesült Államokban laknak). A folyamat majdnem teljesen ugyanaz, mint a havonta megjelenő dobozoknál. Szeretnem kell az adott író munkásságát és hinnem kell abban, hogy az olvasóknak is tetszeni fognak a könyveik.

Én: Van olyan író, akinek a könyveinek szívesen helyet adnál a dobozaidban?
Kate: Ó igen, van! Van egy titkos kívánságlistám.

Én: Hogyan döntöd el, hogy mely könyvek kerülnek bele a dobozokba?
Kate: Leginkább a legújabb regényeiket szeretem belerakni a dobozokba. Legalább az egyiknek egy sorozat első kötetének kell lenni, vagy egyedül is olvasható regény kell, hogy legyen. Minimum két könyv van mindig egy dobozban, ezekből egy mindig egy régebbi lesz. Néhány esetben az írónak is nagy szerepe van a döntésben.

Én: Miért döntöttél úgy, hogy a dobozokban lesznek ingyenes ekönyvek is?
Kate: Imádom az ingyenes ekönyvek ötletét. Ha minden egyes hónapban lehetséges lenne, akkor mindig lenne egy a dobozokban. Ez Lana Sky-jal és Sienna Snow-val már meg is valósult.

Én: Majdnem minden dobozban található egy kitűző is. Mennyi időre van szükséged ahhoz, hogy teljesen befejezz egy kitűzőt?
Kate: Változó. Ahogy megszáll az ihlet vázlatokat készítek, de egyáltalán nem erőltetek semmit. Nem az összes terv volt az enyém. A leggyorsabban egy óra alatt készültem el egy tervvel. De volt olyan is, hogy két hétre volt szükségem.

Én: Az eddigi kitűzők közül melyik a kedvenced?
Kate: Az Ellenségeim könnyei.

Én: Eddig melyik a kedvenc tárgyad a dobozokból?
Kate: Egy olyan, amely még nem jelent meg, szóval még nem beszélhetek róla. 

Én: Az októberi dobozban (ebben Sienna Simone írónő volt a középpontban) volt két rajz, amelyet a Thornchapel sorozat inspirált. Honnan jött az ötlet, hogy felkérsz egy művészt, hogy alkossa meg az A Lesson in Thorns nyitójelenetét?
Kate: Őszintén megmondva, fogalmam sincs, hogy honnan jön néhány ötlet. Ha van egy ötletem, akkor megvalósítom. Ez az ötlet ennek a könyvnek az olvasása közben talált meg.

Én: Mik a terveid a jövőre? Mit várhatunk a cégedtől?
Kate: Számos új nagyszerű íróra számíthattok, és arra, hogy mindig nagyon keményen fogunk azon dolgozni, hogy a lehető legjobb könyves meglepetésdobozt tudjuk összerakni. Már van néhány nagyon jó ötletünk és tervünk, szóval majd legyetek figyelmesek.

A MYSTIC BOX ELÉRHETŐSÉGEI

Köszönöm szépen, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést, remélem, hogy elnyerte a tetszéseteket! ♥ Külön köszönöm Kate-nek, hogy megválaszolta a kérdéseimet. ♥ Ha szeretnétek Mystic Box unboxing bejegyzéseket olvasni, akkor ilyet itt is találhattok, nézzetek nyugodtan szét. És ha esetleg szeretnétek ilyen dobozt vásárolni, akkor használjátok a kódomat (FRUZSI10), hiszen ezzel 10% kedvezményhez juthattok. ♥
Legyen csodálatos napotok! ♥

 
Hey everyone! ♥
Here I am again with another bookish subscription box interview. This time, I asked the founder of Mystic Box some questions about her box and business. I feel deeply honoured that Kate agreed to answer some of my questions. ♥
You don't know what is Mystic Box? No problem. Mystic Box is a monthly bookish subscription box that features dark, mafia, taboo or erotica romance novels and it always has so many awesome bookish goodies (e.g. jewelry, bookmarks, stickers, keychains and more). Subscriptions are automatically renewed every month, three months, six months or yearly depending on the subscription you choose.
And now, let's start this, happy reading everyone! ♥

Me: Hey Kate! I would like to thank you wholeheartedly for agreeing to answer some of my questions. First of all, can you tell the readers a little bit about yourself and your boxes?
Kate: I have been an avid reader since my grandmother bought me my first Sweet Valley Twins book at age 9. I am a mother of two, married and work full time aside from having the book subscription box business. Coffee is life.

Me: Why did you decide to create your own bookish subscription box?
Kate: It was 2AM and I was up reading. I was decided I want to sign up for a book subscription box. I can’t find one that featured my fave authors so I said why not create my own. I messaged a bunch of authors and by morning, I had a name, a logo, and a rough plan.

Me: Why dark romance? Why did you decide to launch a dark romance themed book box?
Kate: Dark romance scare some folks but I love it. It’s suspenseful and keeps you at the edge of your seat. I love anti-heroes because their flaws make them human and more relatable. Most of the book boxes in the market focus on contemporary romance and no option for dark romance lovers.

Me: Who are your favourite dark romance authors?
Kate: A lot of my faves were featured authors in Mystic Box - K Webster, Ker Dukey, Natasha Knight, Pam Godwin, Addison Cain, Cora Reilly, among others. I know I am forgetting to mention some. Sorry. 

Me: Mystic Box celerated its one year anniversary in this September. You are creating this box for more than a year now, how do you feel about it?
Kate: Elated! The first year is always the hardest. Most businesses fail in the first year. I am very thankful for the response we received from the community. We are still growing and are always trying to improve. 

Me: What was the most amazing thing that happened to your business in this one year?
Kate: I think making connections and friends have been the most amazing thing ever. 

Me: In the September Box (featuring Aleatha Romig), there was a tote signed by the past twelve featured authors. How did youcome up with this idea?
Kate: We wanted something unique and never been done before. I am not sure where the idea came from exactly but once we had it, we just committed to getting it done. It was hard to ship them from author to author and we probably won’t be able to do something similar again.

Me: Not so long ago, the box has changed, and now it is brown with your logo on it. Why did you decide to change it?
Kate: Actually, this is unplanned. We switched box manufacturers and they didn’t arrive in time for the October box. We needed a quick packaging solution to be able to ship the boxes in time. The answer was the kraft box with the logo. Next month, you’ll see the come back of the black Mystic Box.

Me: How do you choose your featured authors?
Kate: I have a core group of folks that I bounce ideas with. The boxes are planned months (sometimes more than a year) in advance. It takes a lot of work to figure out swag and books for each month. It makes it hard for me because I have a family and a full time job that takes up most of my time. Sometimes people make recommendations or authors express interest and I have to pass not because I am not interested but because I already had a plan in place that was months in the making.
Basically, I have to be a fan of the author’s work and believe that other people would love getting a book of theirs in the mail. I think of Mystic Box as sort of a gift people buy for themselves. I have to ask myself the question, would I buy this book for a friend? Would it make them smile? If I am unsure of the answer, I would have to pass. 

Me: How do you choose your featured authors for your limited edition boxes?
Kate: Limited Edition authors are all international authors (i.e. authors who don’t live in the US.). Mostly, the process is the same as the monthly box. I just have to love their work and believe that people will like their books.

Me: Is there any author you would love to have as a featured author for your boxes?
Kate: Oh yes! I have a secret wish list. 

Me: How do you decide what books you put in your boxes?
Kate: I prefer to include their latest published book. At least one has to be first in the series or can be read as a standalone. With two books minimum, at least one book will always be an older book. On certain circumstances, the author has a heavy influence on the book choice.

Me: Why did you decide to put a free ebook into your boxes?
Kate: I love the idea of free ebooks. If I could include one every month, I would. The opportunity presented itself with Lana Sky and Sienna Snow. 

Me: In almost all of your boxes, there is a pin. How much time does it take for you to finish a pin?
Kate. It varies. I just sketch ideas as they come and don’t force them. Not all the pins were my designs. The fastest time is maybe an hour. The longest is two weeks.

Me: Out of the pins you have designed, which one is your biggest favourite?
Kate: The Tears of My Enemies.

Me: What is your favourite item so far?
Kate: It’s one that is not out yet so I can’t say.

Me: In your October Box (featuring Sierra Simone), there were two art prints inspired by Thornchapel series. How did you come up with the idea to hire an artist to sketch the prologue scene of A Lesson in Thorns?
Kate: Honestly, am not sure where some ideas come from. When they come, I just go with it. This one came as I was reading the book.

Me: What are your plans for the future? What can we expect from your business?
Kate: Expect more amazing authors and that we are always working hard to put out the best subscription out there. We have some cool project and ideas in the works so stay tuned.

MYSTIC BOX LINKS

Thank you so so much for reading this post, I hope you liked it! ♥ Special thanks to Kate for answering my questions! ♥ If you want to see some unboxings, I have a lot here, go and check them out. Also, if you would love to purchase your own Mystic Box, you can use my code FRUZSI10 for 10% off. ♥
Have a wonderful day! ♥

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése