2019. november 13., szerda

Könyves meglepetésdoboz interjú Willow Winters írónővel / Bookish subscription box interview with author Willow Winters

 
! PLEASE SCROLL DOWN FOR ENGLISH !

Romantikakedvelő vagy? Szeretnél egy igazán fantasztikus könyves dobozt venni? Ne is keress tovább, van egy igazán nagyszerű a számotokra. Ez pedig nem más, mint a Big Book Lover Box. ♥
A Big Book Lover Box Willow Winters írónő nevéhez fűződik, ő alapította meg, és ezek a dobozok világszerte mindenki számára elérhetőek. Ezek minden évszakban jelennek meg, és háromféle méretből tudtok választani:
♥ Essential dobozok (a legkisebb)
♥ Addict dobozok (közepes)
♥ Hangover dobozok (a legnagyobb).
Az a nagy megtiszteltetés ért, hogy a Big Book Lover Box és a Willow Winters Box megalapítója, Willow Winters beleegyezett egy interjúba, és megválaszolta néhány kérdésem. Ezekről a dobozokról faggattam egy kicsit az írónőt, aki nagyon, de nagyon sok érdekes dolgot elárult egészen a megalakulástól kezdve a jövőbeli terveiig.
Jó olvasást! ♥

Én: Szia Willow! Szeretném még egyszer teljes szívemből őszintén megköszönni, hogy megválaszolod néhány kérdésemet. Először is, mondanál pár szót az olvasóknak magadról és a dobozaidról?
Willow: Én köszönöm a felkérést, drága! Egész eddigi életem során imádtam olvasni, de négy évvel ezelőtt elhatároztam, hogy én is író szeretnék lenni. Rengeteg történet volt már megfogalmazódva a fejemben, és mind csak arra várt, hogy végre megírjam őket. És én pontosan ezt is tettem, semmit sem várva cserébe. Most pedig, évekkel később, egy feszültséggel teli romantikus történetek best seller  írónője vagyok, és annyira, de annyira hálás vagyok azért, hogy lehetőségem nyílt olyan olvasók számára regényeket írni, akik osztoznak a romantikus könyvek iránti szeretetemben. Tavaly megnyitottam a saját boltomat, mivel az olvasás mellett, a vásárlásnak is a függője vagyok. Könyveknek és a könyvimádók életmódjának szenteltem az egészet. Nagyon makacs tudok lenni azzal kapcsolatban, hogy mit akarok, és ez különösen igaz a könyveimre és a dobozaimra.

Én: Miért döntöttél úgy, hogy megalapítod a könyves meglepetésdobozokkal foglalkozó cégedet?
Willow: Mert szeretem a könyves meglepetésdobozokat. Nem találtam olyat, amit én szerettem volna, ennyire egyszerű az egész. Egy olyan dobozra vágytam, amely havonta megjelenik telis-tele értékes és hasznos háztartási és lifestyle termékekkel, olyan tárgyakkal, amelyekre ha ránézek azt érzem, hogy nem is tudnék nélkülük élni. Akkor még ez nem létezett, szóval én megalkottam. 

Én: Mi volt a legnagyobb probléma, amelybe a saját dobozod elkészítése során ütköztél?
Willow: Oh, te jó ég, ez egy nehéz kérdés. Ha csak egyet kellene választanom, az éppen annyi időt venne igénybe, mint a probléma megoldása. Ez egy teljesen más világ. A reklámozástól kezdve, a funkcionalitáson keresztül, egészen a termékek kiválasztásáig, a dobozok összerakását pedig még meg sem említettem. Annyira sok elemből áll össze, és mindegyik rengeteg időt igényel. Két kisgyermekem van, a fejemben csak úgy kavarognak a megírásra váró történetek, tehát a napjaim igencsak zsúfoltak tudnak lenni. Abban viszont biztos voltam, hogy erre nekem időt kell szakítanom.

Én: Az összes Big Book Lover Box és Willow Winter Box minden évszakban kerül postázásra. Miért döntöttél amellett, hogy ezek évszakonként megjelenőek lesznek, ahelyett, hogy minden hónapban új dobozokat indítanál útjukra?
Willow: Ahogy már az előző kérdésnél is megemlítettem, egyszerűen nincs elég időm rá. Ha lenne rá lehetőségem, akkor minden hónapban új dobozok lennének. Jelenleg egyszerűen képtelen vagyok ennyi időt szentelni ezekre. Talán egy nap eljön ennek is az ideje.

Én: Mit gondolsz, szerinted mi tesz egy könyves meglepetésdobozt nagyszerűvé?
Willow: A kiválasztott könyvek és a tárgyak. Kell, hogy legyen értéke, és nagyszerű elemekből kell felépülnie. És természetesen, a könyvek öt csillagos olvasmányok kell legyenek.

Én: Miért pont Big Book Lover Box lett az egyik dobozod neve?
Willow: Fogalmam SINCS. Már több mint egy éve történt, hogy megalakult ez a doboz, szóval már ötletem sincs, hogy jutott eszembe pont ez a név. Viszont még mindig imádom.

Én: Hogyan alkottad meg a dobozaid végső kinézetét?
Willow: Számos lehetőséget figyelembe vettünk, és lehetett volna teljesen más is, igazán aggódtam amiatt, hogy elérjük-e majd vele a várt hatást. Nem akarom, hogy valaki csak a borító miatt ne olvassa a könyveimet, és ez vonatkozik a dobozaimra is. Végül is arra esett a választásom, amely a legjobban vonzott engem, és csak bizakodtam benne, hogy az olvasóknak is elnyeri majd a tetszését. 

Én: Hogyan döntöd el, hogy mely könyvek kerülnek a dobozaidba?
Willow: Azokra a regényekre esik a választásom, amelyeket én is olvastam, emellett pedig van egy kisebb csapatom, melynek tagjai ajánlanak nekem könyveket. Ezen folyamat során mindig nagyon aprólékos vagyok, mindent figyelembe veszek.

Én: A te könyves ihletésű termékeid mindig nagyon egyediek és hasznosak, az olvasók tudják ezeket használni a mindennapjaikban is. Hogyan szerzel ötleteket ezekhez a tárgyakhoz?
Willow: Olyan tárgyakat vásárolok, amelyekre szükségem van, és amelyeket nagyon akarom. Ennyire egyszerű az egész. (Szerintem egész jó vásárló vagyok.)

Én: A legjobb ötletek valahogy mindig a legszokatlanabb helyeken születnek meg.  Mi volt a legfurább hely, ahol egy termékhez ihletet kaptál?
Willow: Egyszer nagyon, szinte bőrig áztam az esőben, és arra gondoltam, hogy na most jól jönne egy esernyő. 

Én: Nemrégiben elkezdtél könyvek, pontosabban műfajok által ihletett bögréket is árulni. Honnan jött ez az ötlet? Mennyi időre van szükséged ahhoz, hogy teljesen befejezz egy bögretervet? Melyik lesz a következő ebben a kollekcióban?
Willow: Eredetileg egy műfajok által inspirált póló kollekciót szerettem volna tervezni, viszont akadtak problémáim ezzel, és arra gondoltam, hogy ez sokkal könnyebben kivitelezhetőbb bögréken. És BUMM! A kollekció következő bögréjét pedig a kisvárosi romantikus regények inspirálták.

Én: Eddig melyik a kedvenc tárgyad?
Willow: Poháralátéteket minden egyes nap használok, imádom ezeket. VISZONT, nálam a ruhák és a táskák visznek mindent. Annyira puhák és szépek, nem tudok betelni velük.

Én: Ezek mellett a dobozok mellett még van kettő: az Anyu és én könyvcsomag és a Könyvszerető dedikáló (vagy irodai) szett. Honnan jött az ihlet ezekhez? Miért készítetted el ezeket?
Willow: Arra gondoltam, hogy egész jók és hasznosak lehetnének. Az anyukám biztatott arra, hogy alkossam meg az Anyu és én könyvcsomagot. És én annyira örülök, hogy támogatott ebben!

Én: A téli Big Book Lover Box-ok és a téli Willow Winters Box-ok várhatóan decemberben kerülnek postázásra. Tudnád jellemezni ezeket a dobozokat két vagy több szóban?
Willow: Oh, két szóban.
Willow dobozok: Szívélyes és kényelmes.
Big Book Lover dobozok: Télre készen.

Én: Mit várhatunk tőled és a cégedtől a jövőben? Mik a terveid?
Willow: A terveim között szerepel a világhatalomra törés, de csak szépen lassan, könyvről könyvre, vászontáskáról vászontáskára. Filmeket akarok a könyveimből, szeretnék egy könyvszerető vidámparkot... Mindent akarok. Szóval készüljetek fel, nagy dolgok lesznek itt, a nagyobbnál is nagyobbak. Kívánjatok szerencsét!

Köszönöm szépen, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést, remélem, hogy tetszett nektek, és azt is, hogy érdekesnek találtátok! Külön köszönöm Willow Winters írónőnek, hogy megválaszolta a kérdéseimet.
Ide még összegyűjtöttem nektek az írónő és a Big Book Lover Box közösségi oldalait, így könnyen és gyorsan még többet megtudhattok róluk.
Legyen csodás napotok! ♥
 
xoxo, Fruzsi

BIG BOOK LOVER BOX ELÉRHETŐSÉGEK

WILLOW WINTERS ELÉRHETŐSÉGEI
Are you a romance reader? Do you want to purchase a really fantastic bookish box? Do not look any further, I have an amazing one for you, and it is the Big Book Lover Box. ♥
Big Book Lover Box was founded by Willow Winters, and these boxes are available to book lovers worldwide. These boxes are shipped in every season, and you can choose from three types:
♥ Essential boxes (the smallest one)
♥ Addict boxes (the medium one)
♥ Hangover boxes (the biggest one).
I feel deeply honoured, because the founder of the Big Book Lover Boxes and the Willow Winters Boxes, who is Willow Winters agreed to answer some of my questions. I asked her about these bookish subscription boxes, and she revealed so many interesting things from the very beginning to her future plans.
Happy reading! ♥

Me: Hey Willow! I would like to thank you wholeheartedly for agreeing to answer my questions. Firstly, can you tell the readers a little bit about yourself and your boxes?
Willow: Thank you for having me love! I’ve been a reader all my life but almost 4 years ago, I decided I wanted to be an author too.  I had all these stories in my head that were dying to be written, so I did just that, not expecting much from it.  Years later, I’m a best selling romantic suspense author and I am so, so grateful for that chance to write for so many readers who share the same love of romance novels.  Last year, I opened a shop because, besides being addicted to books, I’m also addicted to shopping.  It’s dedicated to all things books and a lifestyle for every book lover.  I’m very opinionated about what I want in all things, but especially my books and the shop.

Me: Why have you decided to create your own bookish subscription box?
Willow: Because I love subscription boxes.  That is really what it comes down to and I simply didn’t see what I wanted out there yet.  I was looking for a box with books delivered monthly along with valuable and useful  household items and lifestyle items that have that I can’t-live-without-you pull to them.  It didn’t exist yet, so I created it.

Me: What was the most difficult thing about launching your own box?
Willow: Oh my goodness that is a loaded question.  If I had to pick one thing, it would boil down to the amount of time it took.  It’s an entirely different beast.  From the marketing, to the functionality, to actually choosing the items, let alone putting the boxes together.  There are so many moving pieces and each takes a devoted amount of time.  I have two little kids and a lot of stories in my head to write, so my time is rather full.  I knew I needed to make time for this though. 

Me: The Big Book Lover Boxes and the Willow Winters Boxes are both shipped in every season. Why have you decided to create a seasonal subscription box rather than a monthly one?
Willow: This goes back to the previous question – I simply don’t have the time.  If I could, I would.  At the moment, I simply can’t devote that much time to it.  Maybe one day though!

Me: What do you think, what makes a bookish box “great”?
Willow: The books selected and the items included.  There has to be value and superb merchandise.  And of course 5 star reads. 

Me: How did you come up with the “Big Book Lover Box” name?
Willow: I have NO idea!  It’s been over a year and I can hardly remember what I was thinking back then.  I still love it though! 

Me: How did you come up with the designs for your boxes?
Willow: There were a number of directions we could have gone and I did worry about reaching the right feel for the box. I never want to eliminate anyone reading my book because of a cover, and the same went for the box design.  In the end, I simply chose what I was drawn to most and hoped other readers would feel the same way.

Me: How do you choose the books for your boxes?
Willow: I choose my favorite books that I’ve read and I have a small team that suggests books to me.  I’m very particular about this process.

Me: Your bookish items are always unique and really useful, readers can use them in their everyday life. How do you get ideas for you products?
Willow: I shop for things I want and need.  It’s really that easy.  (I think I’m a good shopper!)

Me: The best ideas happen in the most unusual places. What is the strangest place you ever found idea for a product?
Willow: Once I was caught in the rain – soaking wet – and I thought, I would really like an umbrella right now.   

Me: Recently, you have started to design mugs inspired by genres. How did you come up with that idea? How long does it take to finish a mug? What will be the next in the genre collection?
Willow: I was actually wanting a genre tee shirt collection, but I was running into a few set backs with it and I thought, this would be so much easier on a mug – then BAM!  The next mug in the collection will be Small Town Romance – I’m super excited for it!

Me: What is your favourite item so far?
Willow: I use the coasters every single day, so I love them.  BUT the clothes and bags really take the cake.  They’re so soft and pretty, I am obsessed with them.

Me: Besides these boxes, you have two more: the Mommy and Me Book Bundle and the Book Lover Signing (or Office) Kit. How did you come up with these? Why did you create them?
Willow: I was just thinking they’d be fun and useful.  My mom pushed me for the Mommy Bundle.  I’m happy she did!

Me: The Winter Big Book Lover Boxes and the Winter Willow Winters Boxes will be shipped in December. Can you describe these boxes in two or more words?
Willow: Oooh two words.
Willow boxes: Warm and Cozy.
Big book lover boxes: Winter Ready

Me: What can we expect from you and your business in the future? What are your plans?
Willow: My plans include taking over the world, one tote and one book at a time.  I want movies of my books, a book lover theme park... I want it all.  So expect big things, and then make those ideas even bigger.  Wish me luck! 

Thank you so so much for reading this interview, I hope you liked it and that you found it interesting. Special thanks to Willow for agreeing to answer my questions. 
I collected some of the social media accounts of Big Book Lover Box and Willow Winters to make it easier and quicker for you to find out more about this author and her business. 
Have a wonderful day! ♥
 
xoxo, Fruzsi

BIG BOOK LOVER BOX LINKS

WILLOW WINTERS LINKS
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése