2021. szeptember 26., vasárnap

Leiner Laura: Állj mellém – borítóleleplezés + mikor jöhet a teljes borító és a fülszöveg?


! Note to my English speaking readers: This cover reveal will be about a book written by a Hungarian author, therefore, I will not include an English section in this post. !
 
Leiner Laura: Állj mellém | Könyvprofil
Megjelenés várható ideje: 2021. november 23. (L&L Könyvesboltban) / 2021. november 24. (országos megjelenés)
Sorozat: Iskolák versenye II. trilógia
A sorozat kötetei:
Bízz bennem
Higgy nekem
Állj mellém
Fülszöveg:
???
 
Leiner Laura Iskolás versenye II. trilógiájának zárókötete Állj mellém címmel fog megjelenni 2021 novemberében. Az L&L Könyvesboltban már november 23.-tól megvásárolható lesz a regény, az országos megjelenésre pedig egy nappal később fog sor kerülni.
Az Állj mellém borítója, csakúgy, mint az összes többi Iskolák versenye köteté, lenyűgözően csodás lett, én meg merem kockáztatni, hogy a hat közül nekem ez a legnagyobb kedvencem. Ahogy rápillantok, elfog egy nyugtató érzés, egyszerűen imádom. Ez a helyszín tökéletes lehetne egy romantikusabb jelenethez és nagyon bízom benne, hogy azon a hídon végre megtörténik az is, amire már sokan nagyon régóta várunk (khm... Sára és Rajmund).
Őszintén megmondva, amikor Laura bejelentette, hogy a befejező kötet az év vége felé fog érkezni, én arra tippeltem, hogy december 6.-a körül fog megjelenni, szóval nagyon örültem, amikor kiderült, hogy november végén már olvashatjuk is. Már tűkön ülve várom, hogy a kezembe kerüljön és végre ismét belemerülhessek Vivi, Sára, Rajmund, Dominik na és persze Tahi hortobágyi kalandjaiba.
 
Állj mellém | Borító
 

Most már csak három apróságot nem tudunk a regénnyel kapcsolatban:
mikor láthatjuk a teljes borítót?
mikor olvashatjuk a fülszöveget?
mikortól lehet előrendelni?
Az Iskolák versenye második trilógiájának előző leleplezéseit megfigyelve megpróbáltam rájönni, hogy ezekre mikor kerülhet sor az Állj mellém esetében. Mielőtt nagyon belemerülnék, azt muszáj letisztázni, hogy a dátumot nem Leiner Laura osztotta meg, csupán ez előző megjelenések segítségével én ezeket a következtetéseket vontam le. Ez csak egy kis érdekesség mindenki számára, ne vegyétek túl komolyan.
 
BÍZZ BENNEM
borítóleleplezés: 2020. augusztus 7.
teljes borító: 2020. augusztus 24. (17 nappal a borítóleleplezés után)
előrendelés infók: 2020. augusztus 25.
 
HIGGY NEKEM
borítóleleplezés: 2021. március 12.
teljes borító: 2021. március 26.  (két héttel a borítóleleplezés után)
előrendelés infók: 2021. március 28.
 
Tehát, a Bízz bennem és a Higgy nekem teljes borítóját Laura 14/17 nappal később mutatta meg nekünk. Az Állj mellém borítóját 2021. szeptember 19.-én, egy vasárnapi napon délután 6 órakor láthattuk először. Jelenleg én úgy gondolom, hogy Állj mellém teljes borítójának és fülszövegének leleplezésére leghamarabb október 3.-án fog sor kerülni. Én most ezt a dátumot tartom a legesélyesebbnek, hiszen így az írónő tartaná a két hetes különbséget, ahogy az előző kötetekkel kapcsolatban is. Bízom benne, hogy ez így is lesz, hiszen ez azt jelentené, hogy már nem kell rá sokat várnunk. Ha ez így lesz, akkor az előző regényekkel kapcsolatos bejelentések alapján valószínűleg október 4.-e/5.-e körül kaphatunk információkat az Állj mellém előrendeléséről is.
 
Ti mit gondoltok a borítóról? És szerintetek mikor kapunk bővebb információkat az Állj mellémről?
 
Bízz bennem | Moly
 
Bízz bennem | Goodreads
 
Bízz bennem | Beszerzéshez szükséges linkek (nyomtatott könyv)
 
Higgy nekem | Moly
 
Higgy nekem | Goodreads
 
Higgy nekem | Beszerzéshez szükséges linkek (nyomtatott könyv)
 
Állj mellém | Moly
 
Állj mellém | Goodreads
 
Leiner Laura | Elérhetőségek
 
Köszönöm szépen, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést, remélem, hogy nektek is annyira tetszik az Állj mellém borítója, mint nekem.
 
Ui.: A blogomon már olvasható a Bízz bennemről (katt ide) és a Higgy nekemről (katt ide) is az értékelésem.
 
Legyen csodás napotok!
 
xoxo, Fruzsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése