2021. szeptember 29., szerda

Leiner Laura: Állj mellém – előrendeléssel kapcsolatos információk + az IOV legjobb pillanatai – első visszaszámlálás


! Note to my English speaking readers: This post is about a book written by a Hungarian author, therefore, I will not include an English section in this one. !
 
Leiner Laura: Állj mellém | Könyvprofil
Megjelenés várható ideje: 2021. november 23. (L&L Könyvesboltban) / 2021. november 24. (országos megjelenés)
Sorozat: Iskolák versenye II. trilógia
A sorozat kötetei:
Bízz bennem
Higgy nekem
Állj mellém
Fülszöveg:
???
 
 
Leiner Laura Iskolás versenye II. trilógiájának zárókötete Állj mellém címmel fog megjelenni 2021 novemberében. Az L&L Könyvesboltban már november 23.-tól megvásárolható lesz a regény, az országos megjelenésre pedig egy nappal később fog sor kerülni.
A tegnapi nap folyamán Laura azt is elárulta nekünk, hogy az Állj mellém október 18.-tól mindenhol előrendelhetővé válik. (Ezzel a jóslatom egy nagy része megdőlt, de a teljes borító+fülszöveg még bejöhet. Ha kíváncsiak vagytok rá, hogy itt miről beszélek, katt ide.) Ha valaki az L&L Könyvesboltból rendeli elő a kötetet, akkor ajándék is jár a vásárlás mellé, illetve a könyvet is dedikálva fogjátok megkapni. Erről az írónő blogján bővebben is olvashattok (katt ide). 
Mivel egyre közelebb és közelebb kerülünk az Állj mellém megjelenéséhez, úgy döntöttem, hogy minden héten szerdán (hiszen a regény országosan egy szerdai napon fog megjelenni) hozni fogok egy olyan bejegyzést, amelybe az Iskolák országos versenye legjobb jeleneteit gyűjtöm össze. Ezt egy ilyen apróbb visszaszámlálós bejegyzéssorozatnak gondoltam, minden egyes kötetből hozni fogok idézeteket, nem csak a második trilógiából, így együtt idézhetjük fel ennek a sorozatnak a legszebb pillanatait.
Az Állj mellém megjelenésig ezzel együtt nyolc ilyen poszt fog érkezni a blogra.
 
Ui.: Azt fontos itt megjegyeznem, hogy ezek az idézetek spoileresek is lehetnek, szóval csak akkor görgessetek lejjebb, ha már olvastátok az Iskolák országos versenye összes eddig megjelent regényeit.

VISSZASZÁMLÁLÁS
Állj mellém előrendelés: 19 nap múlva
az Állj mellém megjelenik az L&L Könyvesboltban: 55 nap múlva
Állj mellém országos megjelenés: 56 nap múlva

És most nem is húznám tovább a szót, a bejegyzéssorozatot a kedvenc Ég veled idézeteimmel nyitom.
 
A kapun berepült egy sporttáska, ami hangos puffanással zuhant le a földre, kisebb porfelhőt kavarva a felszáradt földön, ahová erősen besütött a délelőtti nap. Odafordítottam a készüléket, és rázoomoltam a bejáratra. Mindenki elhallgatott, és homlokráncolva várta, hogy ezután mi fog történni, amikor is a kapu tetején két kezet pillantottunk meg, majd a felhúzódzkodás után megjelent a kezekhez tartozó izmos kar is. A srác, aki kintről bemászott, teljesen felhúzta magát, előrelógó sötétbarna haja eltakarta az arcát, majd egyszerűen átemelte a lábait a kapun, és beugrott a táborba, a sporttáskája mellé. Amikor felemelkedett, mosolyogva kifésülte a szeméből a hajtincseit, leporolta a fekete melegítőjéről a port, és a kapu felé fordulva elkiáltotta magát a kintieknek.
– Gyertek, bent vagyok!
(…)
– Nem, nem! Állj! – lépett hozzá a szervező, megállás nélkül rázva a fejét. – Nem ez volt a feladat.
– Miért nem? – kérdezte a fiú szórakozott vigyorral az arcán.
– Mert a feladat az volt, hogy jussatok be a kapun! – vitatkozott vele a szervező.
– Nem – mosolygott a srác. – A feladat az volt, hogy jussunk át a kapun – emlékeztette, majd lazán széttárta a karját. – És átjutottam.
(…)
A fekete ruhát viselő csapat mind a négy tagja bent volt tehát, és egyszerre néztek fel a kerítésre,
hogy megérkezzen a kísérő tanáruk is. Egy ötvenes, kopaszodó férfi feje jelent meg a kapu tetején, akinek csak kétoldalt volt haja.
– Kornél, mondtam neked, hogy ez egy logikai feladat. Nem tud mindenki kapukat átugrálni, fiam, máskor gondolkodj! – nyöszörögte, majd felhúzta magát, és ahogyan megpróbálta a lábát átvetni a kapu tetején, elveszítette az egyensúlyát, és szó szerint bezuhant a táborba.
 
(…) A tavalyi évben például a Balatonon volt megrendezve, így az odaérkező csapatok negyede ki is esett, mert nem tudtak úszni a versenyzők.
– És ez, hogy derült ki, belefulladtak? – kérdezte a nagyi (…)
 
– Na, de most komolyan. Hogy értitek, hogy láttátok ma a szarvasbogarat? – pillantott felváltva Kornélra és rám.
– Én nem láttam – tettem fel a kezem.
– Én igen – ismerte be Kornél.
– És? Hol van? Eltüntetted innen? – kérdezte a lány.
– Nem egészen ez történt – finomította Kornél a sztorit.
– Hanem?
– A diplomáciai protokollt választottam.
– Diplomáciai protokollt egy szarvasbogárral szemben?
– Igen.
– És az milyen?
– Hát… Ő volt itt előbb, én meg inkább elhúztam – röhögte el magát Kornél.
– Marha jó. Még egy éjszaka a gyilkos, mutáns szarvasbogárral.
 
Jól áll a fekete, Újvári Hanna.
 
– Szóval… Újra összefutottunk itt, Újvári Hanna? – jegyezte meg szórakozottan.
– Igen – bólintottam mosolyogva. – Micsoda véletlen – tettem hozzá, jelezve, hogy azért ezt valamennyire így alakítottuk.
Kornél vigyorogva vette a lapot, és ellökte magát a medence falától.
– Aha. Elég nagy szerencse, pont most vagyok itt ma először, egyáltalán nem jártam itt egy órája, és jöttem vissza most azért, hátha itt talállak – magyarázta, beismerve és akaratán kívül is megerősítve, amit Bernadett állított, mire visszatartott mosollyal néztem, ahogyan lassú hátúszással távolodik.
– Igen, az úgy elég béna lett volna – bólintottam, és zavarodottan a fülem mögé tűrtem egy hajtincsemet. – Én sem voltam csalódott, amikor Bernadett mondta, hogy elkerültük egymást, és nem azért ültem vissza rögtön, amikor lépteket hallottam, mert mégis rád számítottam – szóltam, megerősítve benne azt, hogy nem egyedül csinált hülyét magából.
 
Nektek melyek a kedvenc idézeteitek az Ég veledből?
 
Bízz bennem | Moly
 
Bízz bennem | Goodreads
 
Bízz bennem | Beszerzéshez szükséges linkek (nyomtatott könyv)
 
Higgy nekem | Moly
 
Higgy nekem | Goodreads
 
Higgy nekem | Beszerzéshez szükséges linkek (nyomtatott könyv)
 
Állj mellém | Moly
 
Állj mellém | Goodreads
 
Leiner Laura | Elérhetőségek
 
Köszönöm szépen, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést, remélem, hogy velem fogtok tartani ebben a kis visszaszámlálásban.
Legyen csodás napotok!
 
xoxo, Fruzsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése