2022. november 20., vasárnap

Jurassic Park a romantikus regényekben | Jurassic Park in romance novels


! PLEASE SCROLL DOWN FOR ENGLISH !
 
Sziasztok! :)
Ha már régebb óta követtek engem bármelyik platformon, akkor bizonyára tudhatjátok, de ha még újak vagytok errefelé, az egyik dolog, amit érdemes rólam tudni, az nem más, mint hogy a nagy kedvenceim közé tartoznak a Jurassic filmek. Mindig örömmel tölt el, ha egy-egy általam olvasott regényben is megemlítésre kerülnek ezek a filmek, ezért arra gondoltam, hogy összegyűjtöm nektek azokat a kedvenc romantikus könyveimet, amelyekben a Jurassic filmek is feltűnnek.
Ezt a kis idézetcsokrot már az Instagram oldalamon is megosztottam (katt ide), de itt is közzé szerettem volna tenni néhány rövidebb megjegyzés kíséretében. Remélem, hogy elnyeri majd a tetszéseteket ez a bejegyzés.
Jó böngészést mindenkinek!

Jurassic Park x Jennifer L. Armentrout: Origin
– (…) Láttad a Jurassic Parkot?
– Izé, igen. – Micsoda kérdés…?
Archer arcán kesernyés mosoly jelent meg.
– Emlékszel a raptorokra? Az origineket kiereszteni éppen olyan lenne,
mint kinyitni a raptorketrecek ajtaját.
 
Jurassic Park x Michelle Hodkin: Mara Dyer ébredése
Egy madár hátborzongató rikoltása hasított a levegőbe. Szellő sem rezzent. Biztos voltam benne, hogy a Jurassic Park valami magánsulis változatának rémálmába csöppentem.
 
Jurassic Park x Leiner Laura: Bábel
(...) lehuppanva a porba a flakonomban lévő szénsavmentes ásványvizet figyeltem, amint ütemre rezeg benne a folyadék. Azon sem lepődtem volna meg, ha a Jurassic Park jelenetem végeztével az Európa színpad mögül egy T-Rex bukkan fel, ami a monoton döngést okozza.
Megjegyzés: Őszintén, amikor elkezdtem összeállítani ezt a bejegyzést, akkor a Bábel nem került fel a listámra, hiszen nem emlékeztem rá, hogy ebben is megemlítésre került a Jurassic Park. Viszont pont abban az időszakban kezdtem el újraolvasni a Bábelt, és nagyon meglepődtem, amikor elértem ehhez a részhez.
 
Jurassic Park x Leiner Laura: Szent Johanna Gimi
– Minek öltözzek be? – szenvedtem tovább.
– Csak ismersz alapfilmeket.
– Nem igazán – húztam el a számat. – Illetve – csillant fel a szemem – a Jurassic Parkot láttam. Az kult?
– Igazad van, Reni, öltözz dinoszaurusznak – röhögött ki Cortez, mire rádöbbentem, ez valóban nem túl jó ötlet. De csak tudtam mondani egy kultfilmet.
Megjegyzés: Szerintem nagyon menő lett volna, ha Reni dinoszaurusznak öltözött volna be. Vagy ha nem is teljesen dinoszaurusznak (mint például ez), vannak olyan jelmezek is, amelyek úgy néznek ki, mintha egy dínón ülnél (példa), az is tök jó lett volna.
 
Jurassic Park x Samantha Young: Jamaica Lane
– Melyiket választanád? – kérdezte hirtelen. – Élet a világ legbiztonságosabb börtönében vagy a Jurassic Park?
Félrebillentett fejjel latolgattam a választ.
– Van valami rangom a börtönben?
– Nem. Átlagos földi halandó vagy. (...)
– Akkor szerintem a Jurassic Parkot kell választanom.
– Miért? – mosolyodott el Nate.
– Hát, először is friss levegőn lennék, és ha el is kapnának, egy olyan állat zsákmányává válnék, ami ösztönből cselekszik, nem pszichopata indíttatásból. (...)
– Jó válasz, bébi. Mint mindig.
– Na és te?
Nate egykedvűen vonta meg a vállát.
– Ha te a Jurassic Parkba mész, akkor én is.
Megjegyzés: Az egyik legjobb jelenet, amit valaha olvastam. 
 
Jurassic Park x Teagan Hunter: Sin Bin
“Three! Two! One! ACTION!” he shouts, his fingers miming the numbers.
When Smith just stands there, glaring, Miller sighs, dropping the camera to his side (...).
“Look, dude,” Miller says, skating closer to Smith. “Don’t just stand there looking like a dinosaur from Jurassic Park all rawr and shit.”
Megjegyzés: Az első pillanattól kezdve imádtam Millert, de ezzel az egy mondatával véglegesen belopta magát a szívembe. 
 
Köszönöm szépen, hogy ma is velem tartottatok!
Legyen csodás napotok!
 
xoxo, Fruzsi
 
 
Hey everyone! :)
If you have been following me for a longer time you probably know, but if you are new, one of the most important things about me is that I really love the Jurassic franchise. Im always happy to see mentions of my favourite movies in romance books, so I thought I would collect some of my favourite books featuring the Jurassic franchise.
I have already shared my edits with these quotes on my Instagram feed (click here), but I wanted to publish them here too with some notes too. I hope you will like this post.
Happy reading! 
 
Jurassic Park x Origin by Jennifer L. Armentrout
“(...) Have you seen the movie Jurassic Park?”
“Uh, yeah.” What an odd question.
A wry smile appeared. “Remember the raptors?” Letting the origins out would be like unlocking the gates on the raptor cages.”
 
Jurassic Park x The Unbecoming of Mara Dyer by Michelle Hodkin
The eerie screech of a bird punctured the breezeless air. I was in some preppy Jurassic Park nightmare, definitely.
 
Jurassic Park x Before Jamaica Lane by Samantha Young
“What would you prefer? Life in a maximum-security prison or trapped in Jurassic Park?”
“Do I have a social standing in this prison?”
“No. You’re just an average Joe.” (...)
“Then I guess I have to go with Jurassic Park.”
“Why?”
“Well, I’ll have constant fresh air, for a start, and also if I’m going to be anyone's prey, I’m going to be the prey of an animal that’s acting out of instinct rather than psychopathy.” (...)
“Good answer, babe. As always.”
“You?”
He shrugged casually. “If you’re in Jurassic Park, I’m in Jurassic Park.”
Note: One of the best scenes I have ever read.
 
Jurassic Park x Sin Bin by Teagan Hunter
“Three! Two! One! ACTION!” he shouts, his fingers miming the numbers.
When Smith just stands there, glaring, Miller sighs, dropping the camera to his side (...).
“Look, dude,” Miller says, skating closer to Smith. “Don’t just stand there looking like a dinosaur from Jurassic Park all rawr and shit.”
Note: Miller has been one of my biggest favourite characters ever since he first appeared in the Carolina Comets series, but with this one single sentence, he completely stole my heart. 
 
Thank you so so much for joining me today!
Have a wonderful day!
 
xoxo, Fruzsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése