2023. február 3., péntek

Legjobban várt 2023-as megjelenéseim | My most anticipated 2023 releases


! PLEASE SCROLL DOWN FOR ENGLISH !
 
Sziasztok! :)
Ez az elkövetkezendő hónapok könyves szempontból igencsak jónak ígérkeznek, személy szerint én már nagyon vártam, hogy átlépjünk a 2023-as évbe. Az én kívánságlistám is elég sok kötettel gyarapodott, és be szerettem volna számolni ezekről nektek is. Mivel nagyon hosszú lenne, ezért úgy döntöttem, hogy több részre bontom a listát. A mai bejegyzésben négy regényről fogok nektek mesélni.
Jó böngészést mindenkinek!

J. Wilder: Rule Number Five – várható megjelenés: 2023. február 7.
J. Wilder Rule Number Five című regényére csupán néhány nappal ezelőtt találtam rá, és szinte azonnal a legjobban várt megjelenéseim listájának az élére került. Az Instagram hírfolyamot böngészve akadt meg a figyelmem egy videón (katt ide, ha titeket is érdekel), amiben egy Rule Number Five-ból kivett jelenet szerepel, és már akkor tudtam, hogy nekem ez a könyv kell. Gyorsan el is küldtem az egyik barátnőmnek, aki hozzám hasonlóan nagyon szereti a jégkorongos történeteket, hogy aztán együtt léphessünk fangirl üzemmódba. Viszont akadt egy kis bökkenő.
A videó leírásában nem szerepelt, hogy még nem jelent meg a kötet, és én kis naivan azt hittem, hogy már megvásárolható, ezért rögtön fel is kerestem a könyv Amazonos oldalát. És ekkor szembesültem vele, hogy február elejére várható a megjelenése. Egy ideje már egy könyv sem tudja nagyon felkelteni az érdeklődésemet, a Rule Number Five-ba viszont azonnal beleszerelmesedtem, szóval egy kicsit elszomorított, hogy még nem jelent meg. De szerencsére nem kell már sokat várni rá, pikk-pakk itt lesz február 7-e is.
 
 
Charity Ferrell: Gorgeous Prince – várható megjelenés: 2023. március 6.
Charity Ferrell Gorgeous Monster című regénye számomra a tavalyi év legjobban várt megjelenése volt, és abszolút nem okozott csalódást, nagyon imádtam. A blogomra fel is került róla egy értékelés, katt ide, ha el szeretnétek olvasni. (Dark romance rajongóknak érdemes vetni rá egy pillantást.)
Már ebben a kötetben is kaptunk egy kis betekintést a Gorgeous Prince alaphelyzetébe, és én már akkor tudtam, hogy nekem el kell olvasnom ezt a regényt is. Gyűlöletből szerelem + elrendezett házasság? Na, nekem ennyi pont elég volt, egyből landolt is a várólistámon. Októberben még nagyon távolinak tűnt a márciusi megjelenés, viszont már most egyre közelebb kerülünk Benny és Neomi történetéhez, csupán kicsivel több, mint egy hónap választ el minket tőlük.
 

Mila Finelli: Mafia Target - várható megjelenés: 2023. március 14.
Mila Finelli írónő a tavalyi év nagy felfedezése volt nálam, első kötetével, a Mafia Mistress-szel egyből megvett magának (Értékelésért katt ide). Fel sem tudom pontosan idézni, hogy az első olvasás óta hányszor olvastam újra Francesca és Fausto történetét. A teljes duológiának az újraolvasására nincs mindig időm, de a kedvenc jeleneteimre gyakran sort kerítek. Fura egy dark romance regényről ilyet mondani, de egyfajta jóleső érzés áraszt el minden egyes újraolvasással.  
Giuliot nagyon megszerettem, egy elképesztően nagyszerű karakterről van szó, az első megjelenése alkalmával teljesen belopta magát a szívembe, és végig drukkoltam, hogy ő is ráleljen a boldogságra. Imádtam minden egyes jelenetet, amiben feltűnt, és most végre ő is megkapja a saját történetét. És juj, de jó lesz!! Nem akarok spoilerezni, de a párja egy olyan ember lesz, akire egyáltalán nem számítottam, de én nagyon örülök neki, és tűkön ülve várom a Mafia Target megjelenését.
 

Avery Flynn: Anger Bang – várható megjelenés: 2023. április 24.
Egy Avery Flynn Anger Bang című regényéről szóló posztot egy kedves barátnőm küldte el nekem néhány hónappal ezelőtt, és akkor azt mondta, hogy szerinte ez a tökéletes könyv számomra. És valóban, eddig nagyon úgy tűnik, hogy igaza lesz, elég csak ránézni a borítóra. Én nagyon szeretem a Jurassic franchise-t, minden dinoszauruszokkal kapcsolatos dolog érdekel. Ennek a regénynek pedig egy paleontológus lány lesz a főszereplője. Én még sosem olvastam olyan karakterekkel, akik az őslények kutatásával foglalkoztak volna, ezért már nagyon, de nagyon várom az Anger Bang megjelenését.
 
 
Ti mely regények megjelenését várjátok a legjobban?
 
Köszönöm szépen, hogy ma is velem tartottatok. Remélem, hogy sikerült felkeltenem az érdeklődéseteket, és a ti kívánságlistáitokra is felkerült egy (vagy akár több) regény az itt felsoroltakból.
Legyen csodás napotok!
 
xoxo, Fruzsi
 
 
Hi everyone! :)
These upcoming months seem to be super exciting, they are filled with lots of amazing book releases, I had been impatiently waiting for 2023 to come. My wishlist became a lot longer thanks to these upcoming releases, and I wanted to share the books I am excited for with you. If I added every book to this post, it would be super long, so I decided to share them with you in more than one post. Today, I am going to write about four books.
Happy reading!
 
Rule Number Five by J. Wilder expected publication: February 7th, 2023
I discovered Rule Number Five by J. Wilder a few days ago, and it immediately landed on the top of my most anticipated releases list. I was scrolling through Instagram when I came across a video (click here if you want to watch it) that displayed a scene from Rule Number Five and I just knew I had to read this book. I sent the post to one of my friends, because I know she loves hockey romances just as much as I do, so we can fangirl together. But there was a teeny-tiny problem.
In the description of the video, it was not mentioned that the book was not out yet, and I was naiv enough to think that it was released, so I ran to Amazon to buy it. And that was when I found out that it could only be preordered. I have been struggling with a reading slump, no book can really catch my attention, but I instantly fell in love with Rule Number Five, so I was kinda sad when I found out that I could not read it yet. Fortunately, we do not have to wait a lot for its release, it is expected to be available on February 7th.
 

Gorgeous Prince by Charity Ferrell expected publication: March 6th, 2023
Gorgeous Monster by Charity Ferrell was one of my most anticipated 2022 releases, and it did not disappoint, I loved it. I have already posted a review about it, click here if you want to read it. (If you love dark romance stories, you need to check it out.)
In that book, we get a little sneak peek into what will happen in Gorgeous Prince, and after reading it, I just knew I would need to get the next installment of the Marchetti Mafia series. Hate to love + arranged marriage? Say no more, that was all I needed to add it to my tbr. In October, the release day of Gorgeous Prince felt so far away, but now, we are getting closer and closer, in a little over a month, we will be able to read the story of Benny and Neomi.
 
 
Mafia Target by Mila Finelli expected publication: March 14th, 2023
One of the best book related things that happened to me was discovering Mila Finelli and her books. After finishing Mafia Mistress, she became one of my biggest favourite authors (if you are interested in reading my review, click here). I can not even tell you how many times I have reread the story of Francesca and Fausto. I do not always have time to reread the whole duology, but often I just feel that I need to reread some of my favourite scenes from their story. It kinda feels weird to say this about a dark romance novel, but every time I pick up these book, they give me a sense of comfort.
I just simply adore Giulio, he is an icredibly amazing character, and he made his way into my heart with his very first appearance in Mafia Mistress, and I was rooting for him to find his happiness. I loved every scene he appeared in, and now finally, he is getting his own book too. And oh my, it will be so good! I do not want to spoil anything for you, all I can say that his love interest was so unexpected, but they will be so good together! I can not wait to read Mafia Target.
 
 
Anger Bang by Avery Flynn expected publication: April 24th, 2023
One of my friends sent me a post that was about Anger Bang by Avery Flynn, and she said that it was the perfect book for me. And I do think she is right, just look at the cover. I really love the Jurassic franchise and I am really interested in dinosaurs. The heroine of Anger Bang is a paleontologist, and I have never read any book like that before, so I am impatiently waiting for the release of this book.
 
 
What are your most anticipated releases?
 
Thank you so so much for joining me today. I hope you found this post interesting and that you could add a book (or even more) to your wishlist.
Have a wonderful day!
 
xoxo, Fruzsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése