2021. október 1., péntek

GIF Book Tag


! PLEASE SCROLL DOWN FOR ENGLISH !
 
Sziasztok!
Ma egy book taggel érkeztem, ez pedig nem más, mint a GIF Book Tag. Ennek az a lényege, hogy a megadott könyvekhez választanod kell egy GIFet, amelyik szerinted a legjobban szemlélteti, hogy mit is gondolsz arról a történetről. Eredetileg tíz regényt kellene így bemutatni, de én ezt magamnak lerövidítettem ötre, és így még pluszba egy rövidebb értékelést is írok ezekről a kötetekről.
Én kifejezetten élveztem ennek a tagnek az elkészítését, szóval várhatóan több ehhez hasonló is fog még érkezni a blogra.
Most pedig nem is húznám tovább a szót, íme az öt választott regényem GIF reakciókkal illusztrálva.
Jó böngészést mindenkinek!
 
Jennifer L. Armentrout: A legsötétebb csillag
 
 
Luc már a Luxen sorozatban is hatalmas kedvencem volt, imádtam a humorát, minden egyes jelenetet, amelyikben megjelent, fel tudott dobni. Már nagyon régóta el szerettem volna kezdeni az Originek sorozatot, amiben ő kap főszerepet, viszont valamiért csak idén nyáron kerítettem sort rá. És hogy én mennyire bánom, hogy nem kezdtem el sokkal hamarabb olvasni!
Most, hogy már végre én is elkezdtem olvasni ezt a sorozatot, csak annyit szeretnék mondani, hogy: IMÁDLAK, LUC.
 
Cora Reilly: By Sin I Rise – Part One
 
 
Elég vegyes érzések kavarognak bennem ezzel a regénnyel kapcsolatban. Elképesztően izgatottan vártam a Sins of the Fathers sorozatot, Marcella és Maddox története kifejezetten izgalmasnak ígérkezett, de valahogy nem ájultam el a végeredménytől.
Nekem Marcellával semmi különösebb bajom nem volt, valaki hozzá hasonlóra számítottam. Maddox is egy jó karakter, na de azért nem annyira, hogy eldobtam az agyam tőle. 
Marcella és Maddox szerelmét nem is igazán nevezném még szerelmnek, én úgy gondolom, hogy el lett kapkodva ez a vonal, nem volt itt annyi érzelem, ami miatt ezt szerelemnek mondanám. A testi vágyon kívül nem sokkal több volt kettejük közt. Cora Reilly két kötetre bontotta a történetüket, szerintem egy picivel később is ráért volna elmélyíteni köztük a szerelmi szálat.
Amo egy érdekes karakter volt, bár azt meg kell hagyni, hogy elég gyorsan lett gamer srácból egy mondhatni gyilkológép. Viszont a By Fate I Conquert még mindig nagyon várom, Amo és Greta párosa tűnik eddig a leglenyűgözőbbnek.
Az írónő szerintem sok mindent elkapkodott a By Sin I Rise cselekményével kapcsolatban, két részben ezt nagyon szépen ki lehetett volna fejteni.
A második kötetet ettől függetlenül több mint valószínű, hogy el fogom olvasni, hiszen kíváncsi vagyok rá, hogyan is végződik kettejük története.
 
Leiner Laura: Higgy nekem
 

 
Magasan az egyik legeslegjobb regény, amit idén olvastam. Sőt, nem is csak az idei legjobbak egyike. A Higgy nekem az egyik legeslegjobb könyv, amit valaha olvastam.
Szavakkal ki sem tudnám fejezni, hogy mennyire imádtam ezt a könyvet. Először augusztusban olvastam el, de azóta már nem is tudnám pontosan megmondani, hogy hányszor olvastam újra a legkedvencebb jeleneteimet (és higgyétek el, ebből aztán jó sok van). Izgatottan várom, hogy végre olvashassam a harmadik kötetet. (Már csak 17 nap van hátra az előrendelési időszak kezdetéig, valamint 53 nap múlva az Állj mellém már elérhető lesz az L&L Könyvesboltban.)
Az Iskolák versenye második trilógiájának eddig megjelent köteteiről már felkerült egy-egy értékelés a blogomra, ha kíváncsiak vagytok ezekre, akkor itt megtalálhatjátok őket:
Bízz bennem értékelés: katt ide
Higgy nekem értékelés: katt ide
Ui.: Heti visszaszámlálós bejegyzéssorozatot indítottam az Állj mellémnek, ha esetleg még nem olvastátok volna az elsőt, akkor katt ide.
 
Saffron A. Kent: A Gorgeous Villain
 

 
Bár az A Gorgeous Villain olvasása, majd félbehagyása után több regénynél is eljutottam arra a pontra, hogy nem bírom tovább olvasni, de ennél egyik sem volt rosszabb. Szinte már tűkön ülve vártam ennek a kötetnek a megjelenését, azonban sajnos azt kell mondanom, hogy hatalmas csalódást okozott számomra.
A blogomra felkerült egy értékelés is róla, ha meg szeretnétek tudni, hogy miért is érzek így Saffron A. Kent ezen alkotásával kapcsolatban, akkor katt ide.
 
Kennedy Fox: Kissing the Cowboy
 

 
Kennedy Fox Bishop Brothers című sorozata az egyik örök kedvencem, majdcsak nem hittem a szememnek, amikor megláttam, hogy az írónők megírják a Bishopok következő generációjának történeteit. Az első három kötet teljesen lenyűgözött, már alig bírtam kivárni, hogy megjelenjen a Bossing the Cowboy és a Kissing the Cowboy, hiszen ezek szólnak az egyik legeslegkedvencebb könyves párosom (Evan és Emily) gyermekeiről.
Egy értékelésben már bővebben kifejtettem, hogy miért nem nyerte el a tetszésemet a Bossing the Cowboy (katt ide, ha el szeretnétek olvasni az értékelésemet), azonban a Kissing the Cowboyjal kapcsolatos érzéseimről eddig még sehol sem írtam.
Ezt még mindig nagyon nehéz leírnom, de a Kissing the Cowboy volt az első Kennedy Fox kötet, amit egyszerűen nem bírtam végigolvasni, eljutottam ennél is arra a pontra, hogy jobb félbehagynom. Ez eleve egy nagy fájdalom nekem, hiszen imádtam az írónők munkásságát, de kiváltképp elszomorít az, hogy ez éppen Evan és Emily egyik gyermekének a történeténél jött el.
Egyáltalán nem tudta lekötni a figyelmemet, véleményem szerint az írónők túl sok figyelmet fordítottak a történet üzleti oldalára, de most komolyan, ennek a pár fejezetnek az elolvasása után többet tudnék mesélni nektek a kecsketejről és a szappanokról, mint Ethanről és Harperről.
Számomra az sem okozott jó élményt, ahogy Harper a barátnőjével beszélt az ikrekről. Azt mondjuk nem árt tudni rólam, hogy én nem bírom a szerelmi háromszögeket, akkor pedig pláne nem, ha egy ikerpár van a főszerepben.
 
Köszönöm szépen, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést.
Legyen csodás napotok!
 
xoxo, Fruzsi

Hey everyone!
Here I am with a brand new post, this time I brought you a book tag, and it is called the GIF book tag. Basically, the purpose of this tag is that you pick GIFs to illustrate what you think about a book. In the original tag you are given ten books, but for this post, I just picked five for myself (basically, they are some of my most recent reads), and I will also write a few sentences about the novels, so these will be kinda like mini reviews.
I really enjoyed doing this tag, it was a lot of fun picking out GIFs, so I am planning on posting more like this. 
And now, without further ado, here are five books and my mini reviews with GIFs.
Happy reading!
 
The Darkest Star by Jennifer L. Armentrout
 

Luc has been one of my biggest favourite bookish characters since I have read the Lux series, he always managed to put a smile on my face, I absolutely adored each and every scene he was feautured in. I have been meaning to read the Origins series because I really loved the world of Lux, plus, one of the main characters is Luc; but for some reason I only picked it up this summer. And oh how I wish I read it sooner!
All I have to say is that: LUC, I LOVE YOU.

By Sin I Rise – Part One by Cora Reilly
 

I have very mixed feelings about this novel. The Sins of the Fathers was a book series I have been waiting for so impatiently, the story of Marcella and Maddox sounded so incredibly exciting, but I have to say that after reading it, well... I am not so impressed.
I do not really have any major problems with Marcella, I expected a heroine like her. Maddox is also a good character, but he did not sweep me off my feet.
I still do not really think that it was a romance novel, I mean, I feel like it was lust between Marcella and Maddox, rather than love. Cora Reilly split their story into two novels, and due to this fact, I feel that she should not have rushed those love declarations, it felt so soon, at least for me.
Amo is an interesting character, tho I have to say he quickly changed from a gamer boy to basically a murder machine. I am still incredibly excited for By Fate I Conquer, for me, Amo and Greta are the most fascinating couple.
So yeah, I do think that Cora rushed a lot of things even though she had a lot of space to work with. Most probably I will still read the second part of By Sin I Rise because I am curious about how their story ends.

Higgy nekem by Laura Leiner 
 

 
One of the best novels I have read this year. No, that is not a good enough description for Higgy nekem. This is one of the best books I have ever read. Yes, much better.
This book is pure perfection, I have read it in August, and I can not even tell you how many times I have reread my biggest favourite scenes (and let me tell you, there are a lot of those) since. The third book is releasing in November, and I am already counting down the days. (17 days until I can preorder it, 53 days until release day)
  
A Gorgeous Villain by Saffron A. Kent
 

A Gorgeous Villain by Saffron A. Kent was the first book I marked as did-not-finish this year, and even though I had to do that with two other books, this is still the worst.
I was so super excited for this book, I remember counting down the days until its release, I remember how excited I was when it was finally released and I could start reading it, and unfortunately I have to say that it disappointed me so badly.
If you want to read more about my emotions for this book, I have already uploaded a review, click here if you have not read it yet.

Kissing the Cowboy by Kennedy Fox
 

 
The Bishop Brothers series by Kennedy Fox is one of my all-time favourites, these characters have a very special place in my heart. Because of that, I almost could not believe my eyes when I saw that they were planning on writing about the second generation of Bishops. The first three novels in the Circle B Ranch series totally mesmerized me, but unfortunately, I can not say the same about Bossing the Cowboy and Kissing the Cowboy. This still makes me so sad because I wanted these books so much, they are about the kids of my biggest favourite couple, Evan and Emily (you can read more about them in Needing Him, I highly recommend it, especially if you are looking for an enemies-to-lovers story).
I have already posted my review about Bossing the Cowboy (click here if you have not read it, but you want to), however, I have not talked about Kissing the Cowboy yet.
It is still so hard to say this, but Kissing the Cowboy was the first Kennedy Fox book I have marked as did-not-finish, after trying to read it many-many times I just reached a point where I could not continue reading it. It was such a heartbreaking experience for me, because I truly loved their stories, and it made me feel so devastated that the first book I DNFed was about Evan and Emilys son.
It just simply could not catch my attention, I struggled a lot with the story and the characters too. In my opinion, the authors focused way too much on the business side of the story, literally I could give you more details about goat milk and soap making than I could tell you about Ethan and Harper.
Also, the way Harper and her friend talked about the twins made me feel so uncomfortable. I do not like love triangles at all, but I hate them even more if twins are in the focus. 

Thank you so so much for reading this post.
Have a wonderful day!

xoxo, Fruzsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése