2022. április 16., szombat

Április 16. ♥

 
! Note to my English speaking readers: This blog post is about a book series written by a Hungarian author, therefore, I will not add an English section to this one. !
 
Április 16. Nagy Márk születésnapja. A hivatalos, nemzetközi Márkernap.
 
Akik már olvasták Leiner Laura Bexi sorozatát, nagyon jól tudják, hogy mit is jelent a mai nap. Bizony, ma van Nagy Márk születésnapja. Ennek alkalmából arra gondoltam, hogy egy bejegyzés keretein belül felidézem az ő főszereplésében játszódó kedvenc jeleneteimet.
Én nagyon, de nagyon élveztem ennek a bejegyzésnek az elkészítését, hatalmas élmény volt átfutni a kedvenc idézeteimet, tökéletes napindító program volt. Remélem, hogy nektek is sikerül majd mosolyt csalni az arcotokra ezzel a kis szösszenettel.
Ui.: Ezek az idézetek nagyon spoileresek lesznek, szóval csak akkor böngésszétek végig ezt a bejegyzést, ha elolvastátok a Bexi sorozat összes kötetét.
 
Most pedig nem is húznám tovább az időt, jó szórakozást kívánok mindenkinek. ❤
 
 #1 Gyógykúra
– Márk! – dörömböltem be az ajtón. – Gyere már ki, mit művelsz, belefulladtál a kádba?
– Hogy? – kiáltott ki egy rekedt hang.
– Kész vagy már? – üvöltöttem toporzékolva.
– Nem, még fürdök.
– Mit csinálsz? – kérdeztem a szememet meregetve.
– Vettem egy forró fürdőt, hátha jót tesz a náthámnak – kiáltotta erőltetett hangon, ami néha teljesen elment, így ki kellett következtetnem a néma részeket. – Te, ez a kék dobozos milyen tusfürdő? Baromira habzik! – ordította ki.
– Én ezt kinyírom – fordultam hátra a többiekhez.
(…)
– Gyere már ki! – üvöltöttem el magamat dörömbölve.
– Pillanat. Három perc, és lemosható a pakolás – szólt vissza.
(…)
– Mi van veled, meghülyültél? – pillantott rá Körte.
– Relaxáltam – közölte Márk rekedten.
– A fiúk Xbox-szal relaxálnak – vett el egy baklavát, és az egészet benyomta a szájába, miközben sebességbe váltott, és elindultunk.
– Hát – ingattam a fejem –, Márk inkább a köntösömben flangált valami pakolással.
– Baszki, otthagylak egy éjszakára három nővel, és te is azzá válsz? – röhögött fel Körte teli szájjal.
– Hé! – háborodott fel Márk. – Azt mondta az orvos, hogy pihennem kell – védekezett, szerintem bénán.
– Pihenni, vagyis sokat feküdni és teát inni – csúsztam középre, hogy a két első ülés közé behajolva részt tudjak venni a beszélgetésben.
– Ja, azt nem mondta a doki, hogy női köntösben uborkás pakolást tegyél a szemed alá – tette hozzá Körte.
– Mangós volt! – helyesbített Márk sértetten, belőlünk meg kitört a röhögés.
~ Leiner Laura: Késtél ~
 
#2 Szabad-e csókolni?
– Nyugodj meg, a barátod meggyógyul – mosolygott rám az orvos.
– Nem a barátom – vágtam rá.
– Akkor a…
– Duettpartnerem – magyaráztam meg a Márkkal való kapcsolatomat hivatalosan.
– A torkom? – érdeklődött Márk.
– Holnapra sokkal jobban lesz.
– Rendben – biccentett. – Megcsókolhatom? – mutatott rám hirtelen (…).
– A nem barátnődet? – kérdezte az orvos.
– Igen.
– Nos – pislogott az orvos. – Ha hagyja.
– Értem. Köszönöm.
~ Leiner Laura: Késtél ~
 
#3 Imponáló sérülések
– Kizárt dolog, hogy Beka rá tud venni, hogy megmozduljak. Nem, és kész! – hisztizett tovább Márk a kijelzőn.
– Győzd meg Quasimodót, mert szükség van rá.
– Minek hívtál? – háborodott fel Márk. – Na, most aztán biztos, hogy nem megyek sehová. Méghogy Quasi… hah!
– Na jó, elég ebből! – szóltam rájuk. – Tudod, Márk – néztem hunyorogva a telefonomra. – Van valami megmagyarázhatatlanul vonzó abban, ha egy fiún sérülés van…
– Mi van? – kérdezte Márk furán.
– Nem is tudom… Az olyan… dögös.
– Ez? – mutatott újra az arcára értetlenül.
– Igen, valamiért elképesztően szexi tud lenni – folytattam a kijelzőn át fürkészve az arcát.
– Fél óra, és Körténél vagyok – szakította meg a hívást, én pedig vigyorogva raktam el a telefonomat.
– Te gyerek – röhögte el magát Körte –, mindig meg tudsz lepni… Ez telitalálat volt. Honnan szedted ezt a baromságot?
– Csak beugrott – legyintettem, bízva abban, hogy hamar túl leszünk a témán.
– Hát, jó voltál – vihogott tovább, aztán hirtelen abbahagyta, mintha csak eszébe jutott volna valami. – Vagy tényleg így gondolod – dünnyögte unottan.
– Neeem – fordítottam el a fejem elvörösödve.
– Jézusom, tényleg így gondolod – esett le Körtének.
– Jó, na, hát de olyan összevert a feje…
– És? – értetlenkedett.
– A lányoknak ez imponál.
– A szétvert fej?
– Ühüm – bólintottam.
– Kellett nekem tinikkel dolgozni – ingatta a fejét szórakozottan.
~ Leiner Laura: Illúzió ~
 
#4 Nyomozó üzemmódban
– Csak úgy mellékesen elküldtem magamról egy képet az istállótakarító fiúnak, aki…
– Aki nem létezik – fejezte be a mondatomat.
– Mi?
– Beka – hajolt közel hozzám. – Hülyének nézel? Átlátok rajtad.
– Azt nem hiszem – vettem titokzatosra a figurát.
– Jó, akkor mondom, hogy mi van. Véletlenül felhívtam anyádat, aki véletlenül megadta apád számát, akivel beszélgettem, és aki véletlenül sem tudott arról, hogy te bárhol, de főleg bármilyen lovardában jártál volna a hat hét alatt, de mivel ez még mindig nem volt elég meggyőző, véletlenül felhívtam a település összes lovardáját, ahol véletlenül sem láttak téged a büdös életben soha, de én azért véletlenül megkérdeztem minden huszonöt év alatti alkalmazott nevét, akikből összesen három volt, és akiket teljesen véletlenül lecsekkoltam a Facebookon, és akiknek te nem vagy ismerősük, sőt, még csak nincs is Bexi a lájkolt oldalaik között.
~ Leiner Laura: Illúzió ~
 
#5 Szelfi a szebb álmokért
❝ „Utállak Márk, komolyan” – küldtem el indulatosan.
„Nem, Beka. Te még mindig szeretsz engem” – válaszolta.
„Csak szeretnéd, hogy szeresselek!” – kontráztam.
„Csak szeretnél nem szeretni!” – reagált azonnal.
„Márk, most fejezd be. Barátom van.”
„Majd elsétál” – írta, én pedig bár nem akartam, felnevettem az üzenetén.
„Amúgy neked meg barátnőd van” – emlékeztettem erre az apróságra.
„Őt meg majd én küldöm el sétálni” – felelte frappánsan.
„Hülye! Na tényleg megyek aludni” – köszöntem el.
„Oké Beka. De várj, hogy szebb legyen az álmod…” – és akkor kaptam még egy szelfit.
„Ettől nem lesz szebb” – válaszoltam.
„Dehogynem” – erősködött magabiztosan.
~ Leiner Laura: Nélküled ~
 
#6 ❤
G. Sz: Beleszerettél?
Nagy Márk: Persze. Azonnal.
~ Leiner Laura: Nélküled ~
 
#7 Legjobb csajozós szöveg
– Legjobb csajozós szövegem három szóval?
– Aha.
– Nagy Márk vagyok – felelte egyszerűen.
~ Leiner Laura: Valahol ~
 
#8 Reggeli kávé egy kis esővízzel megspékelve
– Mit csinálsz? – kérdezte hirtelen Márk.
– Leülök, hogy megigyam a kávémat – hangzott a válasz.
– Itt?
– Igen, Márk, ahogyan minden reggel teszem.
– Menj ki a kertbe kávézni – tanácsolta.
– Szakad az eső.
– Akkor vigyél esernyőt is.
~ Leiner Laura: Valahol ~
 
#9 Felejthetetlen csók
– Lehet. De másnap megcsókoltalak – emlékeztetett.
– És ezért nem aludtál? Naaa. Ez nem annyira Nagy Márkos – ingattam a fejem nevetve.
– Nem, nem. Igazából csak koncentráltam, hogy úgy sikerüljön, amit nem felejtesz el – felelte.
– Sikerült – bólintottam. – Nézz meg minket majdnem egy évvel később. Hihetetlen, ugye? – mondtam elképedve, aztán odahajoltam Márkhoz, és még akartam csókolni, mire rám szólt.
– Várj egy kicsit, Beka – kérte, én pedig meglepetten mozdulatlanná váltam, és kérdőn néztem a szemébe.
– Oké, mostmár mehet tovább – mondta, és a számhoz hajolt.
– Ez mi volt? – kérdeztem összeráncolt homlokkal.
– Csak visszamentem gondolatban a tavalyi döntőhöz, és lepacsiztam az egy évvel ezelőtti Nagy Márkkal – közölte, én pedig felnevettem, miközben Márk egy mozdulattal megragadva a derekamat átfordított a másik oldalra, így fölém került, és mosolyogva nézett le rám.
– Szóval lepacsiztatok – suttogtam vigyorogva.
– Ja. Egész jó munkát végzett, megérdemli – bólogatott.
  ~ Leiner Laura: Egyszer ~
 
#10 Szavakkal ki nem fejezhető boldogság
A Pop/Rock sztárduett-döntőjén megismert Budai Rebekával egyévnyi, a köztudatban se veled, se nélküled kapcsolatnak tűnő időszak után hivatalosan is bejelentették, hogy együtt vannak. A kiposztolt foot rekordszámú reakciót váltott ki, évekig tartotta a „legtöbbet lájkolt hazai fotó” címet, míg végül egy másik Nagy Márk – Budai Rebeka fotó vette át a helyét, amin Beki, a Pop/Rock sztár leszek! duettdöntőjének ötödik évfordulóján megmutatta az eljegyzési gyűrűjét Nagy Márk hivatalos oldalán.
~ Leiner Laura: Egyszer ~
 
Nektek melyek a kedvenc jeleneteitek a Bexi sorozatból?
 
Nagyon szépen köszönöm, hogy ma is velem tartottatok.
Legyen csodás napotok! ❤
 
xoxo, Fruzsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése