2021. október 20., szerda

Az IOV legjobb pillanatai – negyedik visszaszámlálás

 
! Note to my English speaking readers: This post is about a book written by a Hungarian author, therefore, I will not include an English section in this one. !
 
Leiner Laura: Állj mellém | Könyvprofil
Megjelenés várható ideje: 2021. november 23. (L&L Könyvesboltban) / 2021. november 24. (országos megjelenés)
Sorozat: Iskolák versenye II. trilógia
A sorozat kötetei:
Bízz bennem
Higgy nekem
Állj mellém
Fülszöveg:
A végéhez közeledik az Iskolák Országos Versenye, a négy kitaszított szirteses diák pedig rendületlenül menetel a döntő felé. Sára, Vivi, Rajmund és Dominik határozott céllal érkeztek a versenyre: meg akarják nyerni a kupát, ezzel bizonyítva, hogy ők többek, mint néhány múltbéli hiba.
Napról napra szorosabb barátság fűzi össze a piros csapat tagjait a Hortobágyon, ahol az elszántság, a taktikázás, néha pedig a megérzésük az, ami továbbsegíti őket a következő körbe. Kérdés, hogy ez elegendő-e a végső győzelemre.
Az Iskolák Országos Versenye befejező kötetében kiderül, hogy Kocsis jól döntött-e, amikor Sárát, Vivit, Rajmundot és Dominikot választotta a címvédő csapatba, és lesz-e másodszor is “Nyertes Szirtes”, emellett arra is fény derül, hogyan alakul a még függőben lévő kapcsolat…
Az Állj mellém az Iskolák versenye második trilógia harmadik része.
 


Leiner Laura Iskolás versenye II. trilógiájának zárókötete Állj mellém címmel fog megjelenni 2021 novemberében. Az L&L Könyvesboltban már november 23.-tól megvásárolható lesz a regény, az országos megjelenésre pedig egy nappal később fog sor kerülni.
Szeptember végén indítottam ezt a visszaszámlálós bejegyzéssorozatot, amellyel az a célom, hogy az Állj mellém megjelenéséig minden héten szerdán egy posztban elevenítem fel az Iskolák országos versenye trilógia legszebb pillanatait. Ha esetleg lemaradtatok az előzőekről, akkor ezeket itt megtekinthetitek:
Az IOV legjobb pillanatai – első visszaszámlálás: katt ide
Az IOV legjobb pillanatai – második visszaszámlálás: katt ide
Az IOV legjobb pillanatai – harmadik visszaszámlálás: katt ide
 
Mielőtt még megmutatnám nektek a heti bejegyzéshez választott idézeteimet, azt fontos itt megjegyeznem, hogy ezek az idézetek spoileresek is lehetnek, szóval csak akkor görgessetek lejjebb, ha már olvastátok az Iskolák országos versenye összes eddig megjelent regényét.
 
VISSZASZÁMLÁLÁS
Állj mellém előrendelés: MÁR ELŐRENDELHETŐ
az Állj mellém megjelenik az L&L Könyvesboltban: 34 nap múlva
Állj mellém országos megjelenés: 35 nap múlva
 
A visszaszámlálást ismét Emlékezz rámból vett idézetekkel folytatom, jó olvasgatást kívánok mindenkinek!
 
A következő pillanatban viszont az ajtó felé kaptam a kamerát, ahogyan hirtelen odafordultam, mert az étkezőbe belépve az összes szervező egyszerre érkezett meg, és felszólítottak mindenkit.
– Gyerünk, minden csapat álljon fel, és menjen ki! – kiáltotta Róbert.
– Jézusmária! – kiáltotta nagyi a telefonba, aki véletlenül szemtanúja volt a következő feladat előtti pillanatoknak. Gyorsan magam felé fordítottam a telefont. – Hanna, mi a jóisten történik ott? Biztos, hogy egy iskolai táborban vagy?
– Nagyi! Pszt! Halkabban – csitítottam visszatartott nevetéssel, és suttogva folytattam. – Semmi baj, feladatra kell mennünk.
– Hát én azt értem, de muszáj ezt egy kivégzőosztaggal megüzenni? – kerekedett el a szeme. – Te jó ég, még én is megijedtem.
 
– Hé, arany bajnokok, legalább azt mondjátok meg, ki jött utánatok, kire várunk? – kiáltott rájuk Isti.
– Megmondjuk? – forgolódott Dóri, és akkor ők négyen újra összedugták a fejüket, hogy tanácskozzanak egyet erről is.
– Hát ez nem igaz – forgatta a szemét bosszúsan Isti. – Ezektől se kérjen senki asztmaspray-t, mert mire megbeszélik, hogy odaadják-e, megfullad az ember – fújtatott szórakozottan, mire az arany csapat szétvált, mert a jelek szerint meghozták a döntést.
 
– Öhm. Szia, nagyi – néztem rá furán, várva hátha megtudhatom, miért hívott a fodrászától hajszárítás közben.
– Gratulálok a tegnapi továbbjutáshoz, láttam az ideggyenge igazgatódat zokogni az Instán – közölte.
– Köszönjünk – mosolyodtam el halványan (…)
 
– Nem is mentél moziba? – akadtam ki teljesen.
– Dehogy mentem – rázta a fejét. – Gondolod, hogy az öcsémet választom ahelyett, hogy veled beszéljek? – kérdezte röhögve.
– Ez egyszerre nagyon kedves és nagyon bunkó – vigyorogtam boldogan. – Szóval hazudtál.
– Kénytelen voltam. Bocs, ez nekem is nagyon kemény volt, tudtam, hogy haragszol, sütött az üzeneteidből, de nem tudtam mit tenni – fintorgott.
– Szóval nem mentél moziba – akadtam meg ezen a ponton.
– Nem, tényleg nem, kamu volt.
– De van öcséd… – fürkésztem gyanakodva, elfojtva a nevetést.
– Nem, igazából ő csak statiszta. Meg a kutyám is – közölte.
– Neee! Schrödinger kutyája csak egy statiszta? – tettettem csalódottságot.
– Igen. Többfordulós válogatót tartottam, és ő bizonyult a legjobbnak – hülyült tovább. – E-mailben lehetett jelentkezni. Tárgy: Kornél kutyája. Sosem tudom meg, hogy küldte el a jelentkezését, de ügyesen megoldotta – magyarázta, én pedig megállás nélkül nevettem.
 
– Akkor… Most ezt dumáltuk meg?
– Mármint? – kérdeztem.
– Hogy megpróbáljuk együtt? Az IOV után is?
– Persze – biccentettem határozottan. – Ez nekem soha nem is volt kérdés.
– Jó, mert igazából nekem sem – vallotta be.
– Csak az ingázás lesz húzós. Oda-vissza – gondolkodtam.
– Vagy… Nem ingázol, hanem jössz, aztán majd… Valamikor mész – köhintette.
– Mármint, aludjak ott? – fojtottam el a nevetésemet.
– Hát… – köszörülte meg a torkát. – Én csak arra akartam utalni, hogy mivel messze laksz, és nyilván fárasztó oda-vissza utazni, akár maradhatnál is… Egy kicsit tovább. Egy-két nap, tudod – köhintette, óvatosan nézve rám, kissé tartva a reakciómtól.
– Ömm – törtem a fejem. – Oké, ez logikusan hangzik. De… hol találok helyet, ahol alhatnék? – kérdeztem vigyorogva, megpróbálva visszatartani a nevetésemet.
– Oké, hadd gondolkodjak – túrt bele a hajába zavartan. – Végül is van egy hely, ahol szívesen látnak.
– Hol van ez?
– Schrödingeréknél – vágta rá kapásból, mire hangosan felnevettem.
 
– Akkor nem értelek. Nem az izmos kajakos után sírsz? Láttam a félmeztelen képeit az Instáján, hidd el, én is sírnék a helyedben – dőlt hátra a foteljében, egyik kezében a telefonját maga előtt tartva, másikban pedig egy poharat fogva, amibe megfontoltan belekortyolt.
– Az mi? Konyak? – kerekedett el a szemem.
– Nem. Ez málnaszörp – füllentett.
– Ahhoz kicsit sötét, nem? – fürkésztem.
– Mert romlott.
 
„Nektek nincs hiányérzetetek?”
„Mire gondolsz?”
„Hol van a Dani?”
„Tényleg!!!”
„Loool. Jelöljük, hogy idetaláljon.”
„Jó. @dan_dani_dan”
„@dan_dani_dan”
„@dan_dani_dan, @dan_dani_dan, @dan_dani_dan, @dan_dani_dan”
„Itt vagyok! Bernadeeeeeeettt, hajrá!!!!”
„Na, megjött.”
„Visítok XD”
„Szevasz, Dani.”
„Hellósztok! Bernadett, imádlak! Hajrá, Szirtes!”
 
Nektek melyek a kedvenc idézeteitek az Emlékezz rámból?
 
Köszönöm szépen, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést, remélem, hogy továbbra is velem fogtok tartani ebben a kis visszaszámlálásban.
Legyen csodás napotok!
 
xoxo, Fruzsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése