2021. október 13., szerda

Az IOV legjobb pillanatai – harmadik visszaszámlálás + fény derült az Állj mellém teljes borítójára és fülszövegére

 
! Note to my English speaking readers: This post is about a book written by a Hungarian author, therefore, I will not include an English section in this one. !
 
Leiner Laura: Állj mellém | Könyvprofil
Megjelenés várható ideje: 2021. november 23. (L&L Könyvesboltban) / 2021. november 24. (országos megjelenés)
Sorozat: Iskolák versenye II. trilógia
A sorozat kötetei:
Bízz bennem
Higgy nekem
Állj mellém
Fülszöveg:
A végéhez közeledik az Iskolák Országos Versenye, a négy kitaszított szirteses diák pedig rendületlenül menetel a döntő felé. Sára, Vivi, Rajmund és Dominik határozott céllal érkeztek a versenyre: meg akarják nyerni a kupát, ezzel bizonyítva, hogy ők többek, mint néhány múltbéli hiba.
Napról napra szorosabb barátság fűzi össze a piros csapat tagjait a Hortobágyon, ahol az elszántság, a taktikázás, néha pedig a megérzésük az, ami továbbsegíti őket a következő körbe. Kérdés, hogy ez elegendő-e a végső győzelemre.
Az Iskolák Országos Versenye befejező kötetében kiderül, hogy Kocsis jól döntött-e, amikor Sárát, Vivit, Rajmundot és Dominikot választotta a címvédő csapatba, és lesz-e másodszor is “Nyertes Szirtes”, emellett arra is fény derül, hogyan alakul a még függőben lévő kapcsolat…
Az Állj mellém az Iskolák versenye második trilógia harmadik része.
 

Mielőtt még nagyon belemerülnék az IOV legjobb pillanatai legújabb bejegyzésébe, egy kis gyors helyzetjelentés: végre fény derült az Állj mellém teljes borítójára és fülszövegére! 🎉🎊 Ezek mellett az írónő további fontos információkat is megosztott a kötettel kapcsolatban, például azt, hogy az Állj mellém 3799 forintért lesz majd megvásárolható, a hossza pedig 560 oldal.

Állj mellém | Teljes borító

 
Most pedig térjünk is rá a harmadik IOV legjobb pillanatai bejegyzésre.
 
Leiner Laura Iskolás versenye II. trilógiájának zárókötete Állj mellém címmel fog megjelenni 2021 novemberében. Az L&L Könyvesboltban már november 23.-tól megvásárolható lesz a regény, az országos megjelenésre pedig egy nappal később fog sor kerülni.
Szeptember végén indítottam ezt a visszaszámlálós bejegyzéssorozatot, amellyel az a célom, hogy az Állj mellém megjelenéséig minden héten szerdán egy posztban elevenítem fel az Iskolák országos versenye trilógia legszebb pillanatait. Ha esetleg lemaradtatok az elsőről vagy a másodikról, akkor ezeket itt megtekinthetitek:
Az IOV legjobb pillanatai – első visszaszámlálás: katt ide
Az IOV legjobb pillanatai – második visszaszámlálás: katt ide
 
Mielőtt még mutatnám a heti bejegyzéshez választott idézeteimet, azt fontos itt megjegyeznem, hogy ezek az idézetek spoileresek is lehetnek, szóval csak akkor görgessetek lejjebb, ha már olvastátok az Iskolák országos versenye összes eddig megjelent regényeit.
 
VISSZASZÁMLÁLÁS
Állj mellém előrendelés: 5 nap múlva
az Állj mellém megjelenik az L&L Könyvesboltban: 41 nap múlva
Állj mellém országos megjelenés: 42 nap múlva
 
Most pedig nem is húznám tovább a szót, ezen a héten az Emlékezz rám van a főszerepben, mutatom is a legkedvencebb jeleneteimet ebből a kötetből.
 
– Oké, először is – engedtem le az arcom elől a kezem. – Mi ez a póló rajtad? Fel sem ismerlek nem feketében – kezdtem kínosan röhögve.
– Á, szóval ez a gond? – biccentett, mint aki megértette. – Ezen segíthetünk, várj – tette le a telefont kitámasztva az asztalára, majd hátrasétált a szekrényéhez, amit kinyitott, és…
– Ne, nem, nem úgy értettem! – kiáltottam nevetve, de késő volt, Kornél levette a fehér pólóját, hanyagul félredobta, és ráérősen kutakodni kezdett a polcok között, nekem, vagyis a kamerának félmeztelenül háttal állva.
– Ez jó lesz? – fordult vissza egy fekete pólót mutatva felém.
– Igen, persze, csak öltözz fel – sürgettem, megpróbálva leplezni a vigyoromat, aztán Kornél felvette a pólóját, megborzolta a haját, és visszaült az asztalához, felkapta a telefont, és a gurulós székével lazán hátralökte magát, gondolom, azért, hogy kényelmesen felrakja a lábát. (…)
– Igen, így már abszolút felismerlek – feleltem nevetve. – Bár a bükki helyszín nélkül még így is furcsa egy kicsit…
– Azt is megoldhatjuk. Van egy tujám, beteszem a háttérbe – ajánlotta, mire hangosan felnevettem.
– Egy tujád? – kérdeztem vissza.
– Aha. Itt van, nézd – fordította el a kamerát.
– Az egy páfrány – közöltem megállás nélkül nevetve.
– Részletkérdés. (…)
 
– Taníts, kérlek, hogy másztál fel? – esedezett előttem színpadiasan.
– Fogalmam sincs – igazítottam meg a copfomat zavartan. – Csak… Valahogy sikerült.
– De HOGYAN? – kérdezgették az infós fiúk. – Azt hittük, közénk való gamer vagy, erre elárulsz minket és lazán lenyomod a fizikai feladatot? Csalódtunk benned, Hanna – viccelődtek.
Higgyétek el, én is magamban – nevettem. – De valahogy megcsináltam. Azt hiszem, nagyon akartam – meséltem.
– Hát én is nagyon akartam, de azon túl, hogy majd beszartam, más nem nagyon történt – közölte Peti.
– Értitek, nálunk az első öt perc azzal a vitával ment el, hogy ki legyen az irányítótoronyban – vihogta Karesz.
 
– Na jó, és ez? Öt betűs, háziállat – olvasta fel hanyatt fekve, maga fölé tartva az újságot Beni a világosbarnáktól.
– Ló – vágta rá Lóri, mire ismét felnevetett mindenki.
– Mondom, öt betű – röhögött Beni.
– Értem, bátya, akkor lovak – vonogatta a vállát Lóri, mire mindenki kiterült a földön, és megállás nélkül nevettünk, azt hallgatva, ahogyan Lóri nem mindennapi módon tölti ki a kapott keresztrejtvényt.
 
– Most komolyan – sóhajtottam. – Miért nézed ezeket a videókat? Nem hiszem el, hogy tetszik. Az képtelenség. Nem is az érdeklődési köröd. Sőt…
– Jó, bevallom, láttam már érdekesebb dolgokat is a YouTube-on – vallotta be nevetve. – De az a helyzet, hogy a narráció miatt élveztem.
– Tényleg?
– Igen. Most mit mondjak, Hanna? Veszettül hiányzol, és jó volt hallani a hangodat a videón – mondta, mire azonnal megtelt a szívem boldogsággal, és úgy éreztem, hogy szinte felrobban a mellkasomban.
 
– Gyere – kiáltottam ki a fürdőszobából, aztán kiléptem onnan, és az ágyak között megállva néztem a bejárati ajtóra, ami továbbra is csukva volt. Talán halkan szóltam, és nem hallotta – Nyitva van! – mondtam, de senki sem lépett be, csak a kilincset kezdte rángatni, befelé tolva az ajtót. Óriási. A többiek valószínűleg rám küldték Titanilla tanárnőt, mert látták, mennyire kivagyok, ő pedig jött beszélgetni velem. Fájdalmas grimaszt vágtam, és mivel odakintről továbbra is lökdöste az ajtót, elkiáltottam magam.
– Tanárnő nem befelé, kifelé kell húzni! – üvöltöttem, de semmi hatása sem volt, még mindig fordítva csinálta – Mondom… – indultam el azt ajtó irányába. – Kifelé nyílik! – fújtattam idegesen, a következő pillanatban pedig kitárult az ajtó, nekem pedig földbe gyökerezett a lábam, mert Titanilla tanárnő helyett Kornél állt velem szemben farmerben és sötétkék pólóban, mosolyogva nézett rám, majd kifújta a szemébe lógó haj tincseit, és kitárta a karját.
– Tényleg, Újvári Hanna? Kifelé nyílik?
 
Nektek melyek a kedvenc idézeteitek az Emlékezz rámból? 
 
Köszönöm szépen, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést, remélem, hogy továbbra is velem fogtok tartani ebben a kis visszaszámlálásban.
Legyen csodás napotok!
 
xoxo, Fruzsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése