2021. október 6., szerda

Az IOV legjobb pillanatai – második visszaszámlálás


! Note to my English speaking readers: This post is about a book written by a Hungarian author, therefore, I will not include an English section in this one. !
 
Leiner Laura: Állj mellém | Könyvprofil
Megjelenés várható ideje: 2021. november 23. (L&L Könyvesboltban) / 2021. november 24. (országos megjelenés)
Sorozat: Iskolák versenye II. trilógia
A sorozat kötetei:
Bízz bennem
Higgy nekem
Állj mellém
Fülszöveg:
???
 

 
Leiner Laura Iskolás versenye II. trilógiájának zárókötete Állj mellém címmel fog megjelenni 2021 novemberében. Az L&L Könyvesboltban már november 23.-tól megvásárolható lesz a regény, az országos megjelenésre pedig egy nappal később fog sor kerülni.
Múlt héten egy Iskolák országos versenyével kapcsolatos bejegyzéssorozatot indítottam az IOV legjobb pillanatai címmel. Ezzel az lenne a célom, hogy az Állj mellém megjelenéséig minden héten szerdán hozok egy posztot, amelybe az általam kedvelt IOV idézeteket gyűjtöm össze, így elevenítem fel ennek a sorozatnak a legszebb jeleneteit. Ha lemaradtatok volna az előzőről, katt ide.
 
Azt fontos itt megjegyeznem, hogy ezek az idézetek spoileresek is lehetnek, szóval csak akkor görgessetek lejjebb, ha már olvastátok az Iskolák országos versenye összes eddig megjelent regényeit.
 
VISSZASZÁMLÁLÁS
Állj mellém előrendelés: 12 nap múlva
az Állj mellém megjelenik az L&L Könyvesboltban: 48 nap múlva
Állj mellém országos megjelenés: 49 nap múlva
 
És most nem is húznám tovább a szót, folytassuk is a visszaszámlálást a kedvenc idézeteimmel a Maradj velemből.
 
– Figyelj rám – fogta meg a kezem, figyelmen kívül hagyva, hogy körülöttünk jöttek-mentek a versenyzők a feléledt táborban. – Ha úgy kell lennie, akkor úgy lesz. Megoldjuk – nyugtatott.
– Gondolod?
– Nincs más választásunk – vonta meg a vállát. – Addig viszont…
– Igen?
– Veled maradok, te pedig maradj velem.
 
– Mondhat bárki bármit, én bírom azt a filmet – magyarázta Lóri a kitaposott erdei ösvényen haladva, miközben néhány lépésenként rántott egyet rajtam, hogy le ne csússzak a hátáról. – Sokan szarozzák, de szerintem van benne minden, ami kell. Csávó, csaj, akció, vámpírok, nagy kutya, minden.
– Az egy farkas – jegyezte meg Bernadett.
– Hol? – torpant meg Lóri velem együtt.
– A filmben – tette hozzá Bernadett szórakozottan. – A filmben azok farkasok, nem kutyák – mondta.
 
– Egy egyszerű éjszakai feladatra megyek ki az erdőbe, oda, ahol vigyáznak ránk, viszont tény, hogy az erdőben élnek állatok. Köztük hiúz is.
– Hát ezt nem bírom idegekkel – töltött újra.
– Nagyi, semmi értelme ennyire kiakadni, jól vagyok, és jól is leszek. Amúgy Zsombival megyek a feladatra.
– Ez legalább jó hír. Dobd oda a hiúznak, ha úgy van – bólintott. Zsombi kezében megállt a kés és villa, majd falfehéren nézett felém.
– Üdvözlöm a nagyidat – motyogta, én pedig a kamerába néztem.
– Zsombi, aki egyébként tökéletesen hallja, amit mondasz, üdvözöl.
– Hoppá – húzta el a száját a nagyi. – Fordíts felé, kérlek.
– Jó – mondtam, és a telefont Zsombi irányába tartottam, aki éppen egy újabb falatot lapátolt a szájába.
– Jó étvágyat, fiam – szólt a nagyi.
– Köszönöm – felelte Zsombi illedelmesen.
– Mit eszel?
– Ez most… – pillantott Zsombi a tányérjára – …sajttal, sonkával töltött pulykamell sült krumplival és uborkasalátával.
– Na jól van, egyél csak, ki tudja, lesz-e még rá lehetőséged.
– Mi? – kerekedett el Zsombi szeme, és azonnal abbahagyta a rágást.
– Nagyi! – kaptam vissza magam felé a telefonomat mérgesen. – Ne ijesztgesd már, így is fél!
– Hát a leopárdtól én is félnék.
 
Kornél következett, kihúzta a kártyát, és elolvasta.
– Mutogatás következik – szólt Csenge. Kornél bólintott, jelezve, hogy kezdi, aztán a szívére tette a kezét.
– Szív! Szerelem! Hanna! – ordította teljes eksztázisban Zsombi, aki kissé belefeledkezett a játékba. Valamennyien értetlenül néztünk rá, majd Kornél elröhögte magát.
– Ez – ismételte meg a mozdulatot, és újra a mellkasára tette a kezét. – Azt jelenti, hogy én – közölte, Zsombi pedig zavartan elvörösödött, és elnézést kérően pillantott rám.
 
A vízben megérintettem a medence csempével kirakott oldalát, megfordultam, és visszafelé kezdtem úszni, amikor a másik oldalon megláttam, hogy valaki áll a holmim mellett. Azonnal letettem a lábam, és kezemmel hátrasimítottam a hajamat, majd kitöröltem a szememből a vizet, és a medence közepén állva néztem Kornélra, aki széttárt karral, hitetlenkedve meredt rám. A víz az államat csapkodta, miközben egymásra néztünk, végül Kornél megrázta a fejét, és elröhögte magát.
– Mit művelsz? – kérdezte nevetve.
– Gondoltam, úszom egyet – feleltem vacogva, mert a vízben állva, mozgás nélkül újra fázni kezdtem.
– És én mit csináljak addig, integráljak? – pillantott rám, mire hangosan felnevettem.
– Egy párhuzamos valóságban lehet, hogy éppen ez történik az alternatív énjeinkkel – mondtam vidáman.
– Az én alternatív énem egy párhuzamos világban sem tud integrálni – jegyezte meg, és miközben én megállás nélkül nevettem, Kornél levette a pulcsiját, és fejest ugrott a vízbe.
 
Nektek melyek a kedvenc idézeteitek a Maradj velemből?
 
Bízz bennem | Moly
 
Bízz bennem | Goodreads
 
Bízz bennem | Beszerzéshez szükséges linkek (nyomtatott könyv)
 
Higgy nekem | Moly
 
Higgy nekem | Goodreads
 
Higgy nekem | Beszerzéshez szükséges linkek (nyomtatott könyv)
 
Állj mellém | Moly
 
Állj mellém | Goodreads
 
Leiner Laura | Elérhetőségek
 
Köszönöm szépen, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést, remélem, hogy továbbra is velem fogtok tartani ebben a kis visszaszámlálásban.
Legyen csodás napotok!
 
xoxo, Fruzsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése