2022. február 15., kedd

Érzed már a szív szavát? | Can you feel the love?


! PLEASE SCROLL DOWN FOR ENGLISH ! 

Sziasztok! :)
A mai bejegyzésben azokról a könyvekről fogok mesélni nektek, amelyek megszerettették velem az olvasását magyar, illetve angol nyelven is.
Ezt a posztot egy kedves barátnőmmel közösen készített februári könyves bejegyzéssorozat keretein belül hozom el nektek. Instagramon @shitofareaderslife felhasználónévvel találhatjátok meg, emellett pedig van egy blogja is, katt ide, ha ezt is meg szeretnétek nézni.
 
Ha esetleg lemaradtatok volna az előzőekről, akkor ezeket itt megtekinthetitek:
Januári Összegző: katt ide
Azonnal Akarom Alkotók: katt ide
 
És most nem is húznám tovább az időt, mutatom is, hogy mely könyvek szerettették meg velem az olvasást.
Kellemes böngészést!
 
Melyik könyv/sorozat szerettette meg velem az olvasást?
– Melyik szeptember 8.?
Tudtam, miért kérdezi. A levelemben ezt a dátumot említettem arra vonatkozóan, hogy totál beleestem.
– Kilencedikben – mondtam halkan.
Cortez hitetlenül elmosolyodott, megindult felém, és abban a pillanatban gondolkodás nélkül én is odaléptem hozzá. Körülbelül fél lépésre tőle megálltam, ő pedig megragadta a karom, és határozott mozdulattal magához húzott. Nem tudom, hogy ő csókolt-e meg engem vagy én őt, esetleg egyszerre történt. Nem ez a lényeg. A gyomromban lévő valamennyi pillangó felébredt, és vadul csapkodni kezdett, miközben a mellkasom úgy hullámzott, hogy alig álltam a lábamon. Forgott velem az egész világ, és végig azt kívántam, hogy soha ne érjen véget. Mintha csak megérezte volna a gondolatom, Cortez továbbra sem engedett el, hanem többször, egymás után megcsókolt, én pedig alig kaptam levegőt, és a boldogságtól majd szétrobbantam. Végül a homlokát az enyémnek támasztotta, és két keze közé fogta az arcomat.
– Mennem kell – suttogta.
– Tudom – fúrtam bele a tekintetem az övébe.
– Megvársz? – kérdezte halkan.
– Két és fél éve mást sem csinálok – feleltem, mire lehunyta a szemét, és újra megcsókolt.
Erről már többször is tettem említést a blogomon, de az a sorozat, amely megszerettette velem az olvasást és a romantikus regények olvasását, az nem más, mint Leiner Laura Szent Johanna Gimi című alkotása. 2014 nyarán olvastam legelőször, azóta számtalan alkalommal újraolvastam, és még mindig nem tudok betelni vele. Az írónőnek még mindig hatalmas rajongója vagyok, tűkön ülve várom az új könyveit!

 
Melyik könyv szerettette meg velem az angol nyelven való olvasást?
“A bird is safe when it’s closed in a cage, but it isn’t living. It isn’t flying. You have beautiful wins desperate to stretch out and catch the wind.” He steps closer to me. “Don’t. Let. Anyone. Stop you.”
“And what happens,” I whisper, “when I fall?
“Then you have someone waiting to catch you,” he says gently. “That’s the right kind of safe.”
A legeslegelső könyv, amit angol nyelven olvastam nem más, mint Rachel Morgan The Trouble with Flying című alkotása volt. Ennek a kötetnek az olvasásába 2016. február 6.-án kezdtem bele, és február 8.-án már a végére is értem. Én azóta is aktívan olvasok angol nyelven, sőt, manapság már többet olvasok angolul, mint magyarul.
Még mindig emlékszem rá, hogy mekkora sikerélményt nyújtott számomra, hogy végre sikerült végigolvasnom egy regényt, amely idegen nyelven íródott. Sarah és Aiden története rendkívül aranyos és szórakoztató, nagyon sok téren át tudtam érezni a szereplők helyzetét, könnyen lehetett velük azonosulni, a nyelvezet és az írásmód egyáltalán nem volt bonyolult. Szóval ha valaki esetleg most azon gondolkozik, hogy elkezd angolul is olvasni, és szereti a romantikus-humoros regényeket, akkor bátran tudom ajánlani ezt kezdésnek.

 
Nagyon szépen köszönöm, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést, remélem, hogy tetszett. Ne felejtsetek el benézni Laura blogjára sem. Bízom benne, hogy jövő héten kedden is velünk fogtok tartani.
Legyen csodás napotok!
 
xoxo, Fruzsi

Hey everyone! :)
Here I am with a brand new blog post, and today I will talk about some of the books that made me fall in love with reading. I am brining you this list in collaboration with one of my dear friends, because we are continuing our monthly bookish themed blog post series. You can find her as @shitofareaderslife on Instagram, and she has a blog too, click here if you want to check it out.
 
If you have not read my previous posts for this series, you can check them out here:
January Wrap Up: click here
Auto-buy Authors: click here
 
And now, without further ado, here are some of the books that made me fall in love with reading.
Happy reading!
 
Which book/series made me fall in love with reading?
I have written about this many times on my blog, but it was one of Laura Leiners series that made me completely fall in love with reading, and reading romance. I have read it during the summer of 2014 for the very first time, and since then, I have reread it so so many times, basically I reread it each and every year, and I still can not get enough of it. I am still a huge fan of hers, I can not wait to read her new books!

 
Which book made me fall in love with reading in English?
“A bird is safe when it’s closed in a cage, but it isn’t living. It isn’t flying. You have beautiful wins desperate to stretch out and catch the wind.” He steps closer to me. “Don’t. Let. Anyone. Stop you.”
“And what happens,” I whisper, “when I fall?
“Then you have someone waiting to catch you,” he says gently. “That’s the right kind of safe.”
The very first book I have finished reading in English was The Trouble with Flying by Rachel Morgan. I have started reading it on February 6th, 2016 and finished it on February 8th, 2016. Since then, I have been actively reading in English, I read a lot more in English than in Hungarian.
I still remember that it was such a huge success for me that I could actually finish reading a book that was written in a foreign language. Sarah and Aidens story is super adorable and entertaining, I could relate to these characters a lot, the language and the writing made this book very easy to read. So, if you want to start reading in English but do not know where to start, if you love romance novels, I can recommend this one to you.

 
Thank you so so much for reading for this post. I hope you liked it, and if you did, please join us next Tuesday too. Do not forget to check out my sweet friend, Laura’s post too.
Have a wonderful day!
 
xoxo, Fruzsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése